Bij mij stond er bij de aangifte niks over combinatiekorting. Misschien omdat ik oproepkrachht ben met een 0 uren contract?
Heel herkenbaar, hier hetzelfde liedje. Wij laten een klein gedeelte maandelijks uitbetalen en zo hebben we bij de aangifte jaarlijks nog een leuk vakantie/verbouw potje over wat wordt uitbetaald.
Mijn man heeft het ook al gedaan en wij krijgen ook alles eens per jaar terug, heerlijk! Daar doen we onderhoud van het huis van. Dit jaar een nieuwe keuken, voor ons ook echt bewust 'de spaarpot' bij onze vrienden van de belasting
Ik heb een best bedrag aan zorgkosten ingevuld. Hier kan je zien wat je wel of niet mag aftrekken. Aftrek zorgkosten
Wat raar. Bij mij staat dat we nog aangifte moeten doen over 2014, maar dat hebben we al lang gedaan........
Zo vanmorgen gedaan en we krijgen aardig wat terug (vorig jaar verhuisd, dus extra aftrekposten). Ik had trouwens geen problemen om bij de aangifte te komen.
Vorig jaar te weinig aan kgb en zorgtoeslag terug gehad. Zag dat sommige dat meteen hebben teruggevraagd ipv afwachten tot september ong dat de belasting er zelf mee komt. Waar kun je dat aanpassen/terug vragen.
Via toeslagen.nl inloggen met digiD en dan bij mijn berekeningen volgens mij. Dan moet er rechts staan er is iets gewijzigd in mijn inkomen dan belastingjaar 2015 selecteren. Succes. Zonder dat je het zelf wijzigt kan het geloof ik zelfs twee jaar duren
Thnx morgen maar eens even kijken. Nu ik toch weet wat het verzamelinkomen is kunnen we het beter meteen afhandelen toch. Hihi
Je inkomen moet hoger zijn dan 4.881 Als je minder als dat heb verdiend krijg je geen combinatiekorting
Recht op heffingskortingen heeft iedereen die belasting betaalt. Dat kan inderdaad via de loonbelasting, en anders wordt het verrekend in de inkomstenbelasting.