Ik volg dit topic elke dag even mee. Helaas nog geen verandering hier… ingediend op 3-3. Inkomen staat nog op 18-3
Hier hetzelfde qua inkomen. Ik check de site van de belastingdienst nu alleen maar dagelijks En het is ook niet dat we het geld heel hard nodig hebben, maar ik vind het gewoon leuk om te weten dat het er bijna aankomt.
Mijn accountant had uitstel aangevraagd, maar het is toch gelukt om de aangifte voor 1 mei te verzenden. Dus voor de zomer een leuk bedragje terug! Deel voor de nieuwe keuken, deel voor de vakantie, deel op de spaarrekening
Op de site van de belastingdienst is er bij mij niets aangepast.. ook niet bij correspondentie, maar heb wel de brief gehad via mijn overheid
Hier ook nog op maart hoor. Is elk jaar rond half mei en dan eind mei geld terug. Edit zie nu je volgende reactie. Fijn!
Hier staat het ook nog op maart. Doorgaans wordt het einde mei gestort en vorig jaar zelfs in juni zag ik terug maar toen waren we echt heel laat met aangeven. Zou wel lekker zijn, straks komt er weer een rekening voor rijlessen aan voor mijn dochter en dan kan ik dat mooi daar eens voor inzetten. sws moet er nog het een en ander worden betaald dus komt wel van pas.
Vandaag brief definitieve aanslag ontvangen (wij allebei) met dagtekening 3 mei. Op 28 februari aangifte gedaan.