Wij zaten in dezelfde groep! Eerst 17/3, toen veranderd naar 17/5. En sinds gisteren staat de brief online klaar met dagtekening van 1/6.
wij hebben nog niets ontvangen... afgelopen jaren altijd al wel. blijkbaar nemen ze deze keer de tijd ervoor. ach voor juli moeten we bericht krijgen, dus dat zal dan wel.
Hier 8 april pas aangifte gedaan. Net even gekeken maar nog geen verandering er in. Helemaal niet bij stil gestaan dit keer. Krijgen ook minder terug dan normaal. Geen koophuis of andere dingen.
Brief net ontvangen. Is totaal anders dan in de aangifte. En ik weet nu ook niet of het te betalen of te ontvangen is….
ik heb net vanalles zitten doorberekenen, en het lijkt in de aangifte fout te zijn gegaan. Dus het klopt wat in de definitieve aanslag staat. En het is inderdaad te ontvangen.
Hier is het geld ook binnen sinds maandag, met dagtekening 24 en 25 mei. Gelijk doorgesluisd naar de spaarrekening, kunnen we er straks de vakantie van betalen
Dagtekening 31 mei vandaag binnen op ing. Man heeft dagtekening 1 juni die zal ergens volgende week wel binnenkomen.
Voorlopige aanslag datum 7 juni. Kan nog niets zien, brief staat er nog niet. Vraag, kan het dus zijn dat de belastingdienst ziet dat je recht hebt op bepaalde dingen die ik niet ingevuld heb bij de aangifte en die dan zelf invullen op de voorlopige aanslag? ik begin soms te twijfelen of ik daadwerkelijk alles wel goed ingevuld heb namelijk.