Wij hebben ook 8 april aangifte gedaan en kregen vandaag bericht dat het definitief is. Dagtekening 6-6
Wat fijn. Mijn man ook dagtekening 6-6 maar die kreeg niks. Bij mij nog geen verandering maar gaat op de spaar dus geen haast. Normaal zijn wij ook veel vroeger met aangifte doen.
Klopt gewoon het nieuwe bedrag is 85 euro hoger uitgevallen. Tenzij je het oude bedrag nog niet heb gehad dan moet het 287 zijn.
Hoi, Even een vraagje. Mijn ex en ik zijn sinds september ‘23 officieel uit elkaar. De koopwoning heeft hij overgenomen. We zouden beiden aangifte doen nog als fiscale partners maar hij had toen besloten dit alleen te doen en met een belastingadviseur en ik heb dit zelf gedaan. Normaal gesproken omdat ik de minst verdienende ben krijg ik daarom de IACK en dit is nu ook het geval zag ik op mijn definitieve aanslag. Ik compenseerde dat met wat er nog terugbetaald moest worden. Ik ging in de plus hij in de min dat was voordeliger. Omdat hij via werk een 13e maand, vakantiegeld en IKB heeft betaald hij meer belasting. Heeft hij er nog recht op de IACK?
19 april aangifte gedaan, brief met dagtekening 20 juni. Lekker vlot. Man heeft hem nog niet maar zal dan een dezer dagen ook wel komen