Hallo, Ik weet dat er net als ik veel moeders zijn met vermoeidheidsklachten. Ik ben nu 9 weken geleden bevallen en nog steeds erg moe. Is dit normaal, hoort het er gewoon allemaal bij? Of moet ik nu al naar de ha om bloed te laten prikken, omdat ik zo links en rechts hoor dat het met je schildklier te maken kan hebben!? Weet iemand van jullie hoe lang je dit kunt aankijken?? Heb verder eigenlijk niet echt klachten. Wel dat mijn buik niet echt minder wordt en dat ik wel 's af en toe angstgevoelens heb (dat er iets engs gebeurt met iemand van ons gezinnetje). Maar volgens mij is dat ook allemaal iets 'wat er bij hoort', toch??
Je bent pas bevallen, vermoeidheid is vaak normaal. 9 maanden op, 9 maanden af he. Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen. Je kunt natuurlijk altijd even voor de zekerheid je bloed laten checken. Maar het feit dat je angstgevoelens hebt over dat er iets ergs met je gezin gaat gebeuren is volgens mij niet helemaal normaal. En dit gevoel kan natuurlijk ook te maken hebben dat je je moe voelt. Het een kan goed met andere te maken hebben. Als dat aanhoudt en te vaak is dan zou ik wel even naar de ha gaan voor de zekerheid. Succes!
Ja, dat weet ik, dat van 9 maanden op 9 maanden af. Maar als ik om me heen kijk naar andere moeders, ben ik wel veel vermoeider dan anderen......of misschien lijkt het maar.
jetje, ik ben ook heel lang moe geweest, zo nu en dan voel ik me nog een bejaarde,haha, maar ik heb sinds 2 a 3 maanden het idee van ik voel me weer de oude. misschien dat je met je huisarts kunt overleggen of er idd je hb geprikt moet worden. en die angstgevoelens vind ik ook wel herkenbaar, als je er maar niet wakker van ligt of heel erg wordt en je vermoeidheid zal er ook wel in mee spelen denk ik! veel succes!
Nee, ik lig niet wakker van die angstgevoelens. Spookt gewoon af en toe door m'n hoofd. Heeft misschien inderdaad ook wel met m'n vermoeidheid te maken. Dit is mijn tweede kindje, ze schelen maar 20 maanden en heb het gevoel dat ik nu al ruim 2 jaar alleen maar MOE ben. Ben dat gewoon zo beu. Soms kan ik wel janken, púúr en alleen van vermoeidheid. Bah! Maar goed, misschien moet ik het nog maar een paar maandjes aankijken omdat het bij het ontzwangeren hoort. Joepie, lang leve de hormonen!
ja ik heb ze ook precies 20 maanden uit elkaar en dat is nu eenmaal vermoeiend een keuze die we ook bewust hebben genomen (zo van effe heel druk en daarna weer rust) 9 maanden is heel normaal om aan te houden MAAR eet je verder wel gezond, sporten (of lekker wandelen) ijzer e.d. al eens laten checken het kan zijn dat je HB nog wat laag is misschien is dat wel makkelijk te verhelpen..