keek weer eens naar het programma all you need is love , snikken !! Wat is dat toch weer mooi , wat er allemaal wordt gedaan voor de liefde!!! Ouders konden autralie niet betalen,want hun dochter was naar australie gegaan , daar iemand ontmoet, ze konden alleen via skipe hun kleinkinderen zien ( met nog een baby van 9 mnd ) En nu mochten ze mee met de bus van all you need is love!! Die vader was zo emotioneel , zoooo lief !!! Mooie wereld zoo!!! Hebben jullie dat ook wel eens met programma's dat je spontaan moet janken !! ??
Ik kijk het ook altijd. Stuur mijn vriend maar boven om te gamen zodat hij zo klep houdt haha. Prachtig programma.
Ik zit ook weer iedere week met een zakdoekje op de bank....wat mij wel ontzettend opviel was die jongen die nog maar 3 jaar in australie woont en een zwaaaaar accent had, dat was zooo raar En zijn vriendin leek wel een inskast toen ze zijn ouders zag, heb zelden iemand zo afstandelijk en emotieloos gezien bij zo Een hereniging
Die meid vond ik inderdaad ook een behoorlijke air over zich heen hebben. Met haar wapperende handje. Ze kon die ouders niet eens normaal hallo zeggen. Tang.
Ja, had echt het idee dat zij zijn ouders liever zag gaan dan komen. En dan die jongen die zo overenthousiast (not) met al die meiden mocht gaan kletsen. Haha, die zal op dat moment errug blij zijn geweest met z'n vrienden.
Ik zit ook elke week met tranen te kijken bij het australië gedeelte. Vond die jongens met dat accent ook heel apart, zijn vriendin kan niet ik ergens nog wel begrijpen. Ik zit er ook niet op te wachten dat mijn schoonouders onaangekondigd voor de deur staan en dan ook nog eens 6 weken blijven, en vergeet niet dat ze wildvreemden voor elkaar zijn he.
Ze mogen blijven zolang ze willen, die mensen van gisteren bleven 9 weken! Ze bepalen zelf wanneer ze hun vlucht terugboeken.
Haha precies wat ik tegen mijn vriend zei, hoezo overdreven dat accent, en die vriendin is echt wel heeeeel blij haar schoonouders te zien zeg.... Not!