Wij wouden ook direct de politie bellen, maar de bewaker suste het allemaal een beetje...achteraf omdat het kennissen van de bewaker waren. Daarnaast was het enige wat ik wou, naar huis! Ik was namelijk op dat moment erg overstuur, ik heb thuis eerst een tijd op de bank zitten huilen. Morgen heb ik overigens een afspraak op het politiebureau!
ik vind het ook raar en denk dat ze daarom ook niks meer zullen doen.dat doen ze zowieso al bijna niet meer tegenwoordig.
Ik werk zelf bij de recherche dus kan je wel wat tips geven. Draai dagelijks zaken als mishandelingen. Mijn eerste vraag is, waarom er op dat moment niet de politie is gebeld?! Dan had er gelijk kunnen worden doorgepakt. Je kon dan gelijk aangifte doen. Wat erg belangrijk is bij aangiften van mishandeling is een foto van het letsel. Dit geldt als bewijs. Ook zijn getuigen heeel belangrijk. Vaak wordt een zaak bij een één op één verhaal zonder getuigen en zonder foto's van letsel of camerabeelden geseponeerd. Het liefst dus zo snel mogelijk indien het letsel nog te zien is. Anders zelf even snel foto's maken. Hoop dat het goed met je gaat nu !
helaas gaat dat niet altijd zo ! wij hadden camera beelden. politie hadden we gebelt... maar de daders waren al weg. hij had letsel wat super duidelijk te zien was. fotos en al gemaakt. wat ik al zei .. dader stond bij mij aan de kassa.. en nog is er NIETS mee gedaan
Pff wat een laffe actie van die gasten:x K zou zo snel mogelijk aangifte gaan doen met je andere vriendin en zodra die andere terug is dan kan zij haar verhaal gaan doen maar dan gaan jullie wel mee natuurlijk. Veel succes en sterkte.
Foto's zijn gemaakt van mij daar ben ik ook echt blij om want dat was het eerste wat de politie vroeg toen ik een afspraak maakte. Verder zeggen ze al een hoop te kunnen met de videobeelden. En snappen ze niet dat de bewaker niet anders heeft gehandelt, die heeft ons heel er afgewimpelt qua politie inschakelen want hun horen juist de politie te bellen! zodat zoals bijzonder zei ze direct de daders konden zoeken. Achteraf baal ik dat ik het zelf niet gedaan heb, maar dat is achteraf ik was zo verbaasd en overstuur dat ik alleen maar naar huis wou!
eerst zeg je dit en nu zeg je beetje raar dan kan je toch ook de bewaker aangeven hij is dan simpelweg medeplichtig hij kan de daders dan toch aanwijzen of in elk geval aangeven wie ze zijn ( ik zal je eerlijk zeggen dat ik mijn kanttekeningen heb bij dit verhaal maar goed)
Ik denk dat hij ze zeker wel kan aanwijzen, maar dat is iets wat de politie moet regelen! Vraag me af waar jij je kantekeningen bij hebt?
Ik zou ook snel achter die opnames aangaan, vaak worden banden namelijk gerecycled om de zoveel tijd. Dus zorg dat het niet gewist wordt! En heel veel sterkte!
niet om een rel te veroorzaken maar ik heb dus mijn kanttekeningen bij de geloofwaardigheid van het verhaal maar goed dat is mijn goedrecht