aangifte ??

Discussion in 'De lounge' started by kwebbel17, May 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Via een stichting op Facebook had ik speelgoed aangeboden. 2 mensen reageren er op. Eentje bestookte mij met pb's dat het heel handig is voor dochtee die had nl weinig geld. Vond het raar dat ze herhaaldelijk vroeg of zij het mocht hebben.
    Goed ik zeg via pb ja kom maar halen. Eerste keer is afspraak verzet. Komt ze op dinsdag. Man is thuis, ik kom via de voordeur. Man staat al binnen, is 2 sec alleen in de kamer.
    Hij staat continue met handen in zakken, ook al laat ik het speelgoed zien. Hij loopt weg, bedankt NIET :( :x

Komen we er achter dat onze sd kaart gejat is!! :$ :$ die lag op het dressoir, net gekocht nog in verpakking.

Bewijs heb je niet! Ik kan moeilijk op facebook vragen: he heb jij mijn sd kaart perongeluk in je zak gestoken.

Pfff balen :x

2. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    1,327
    21
    38
    Had het TOCH gezegd...
    Als je zeker weet dat hij er daarvoor nog lag.

3. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Sowieso melden bij de stichting. Mag ik vragen welke stichting het is? Ik ben nl. bij een stichting bekend die door heel nederland zit. Ben er net deze week als beheerder uitgestapt, omdat ik het prive erg druk heb.

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Zo die durft!! Nooit alleen laten in de woonkamer zulke mensen echt niet te vertrouwen. Als ze aan de deur komen en ze vragen iets en moet naar de woonkamer gaat de deur buiten dicht want mijn tas hangt in de gang. You never know!!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Als je het echt heel zeker weet zou ik het op Facebook zetten met naam en toenaam van diegene.

6. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Het lef zeg!
    Schandalig :(

7. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Het gaat om The Gift, mensen die weinig te makken hebben. Aangifte is zinloos, bewijs heb ik niet en wie weet is het al doorverkocht.

8. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

Mar 31, 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Gewoon je vermoedens uiten en kijken wat ze zegge
    Wie weet. Wat ik wel heb gezien bij deze stichting is dat ze ook niet nacontroleren. Ik heb het eens gehad dat ze ook iemand aan het helpen waren en die bleek alles op mp te verkopen.

9. Mnon

Mnon Niet meer actief

Ik laat mensen eigenlijk altijd buiten wachten. Tip voor de volgende keer. Ik zet alles klaar en kom met de spullen naar de deur gelopen.

Share This Page