Hoi, Weet hier iemand misschien een goed, professioneel modellenbureau? Ik google me suf maar zie alleen maar bureau's waar je voor inschrijving moet betalen enzovoort en ik heb eens gehoord dat dit niet de "goede" bureau's zijn. Oke en nu niet meteen met Elite aankomen want dat is denk ik een beetje te hoog gegrepen om mee te beginnen
Hey Mijn vriendin is professioneel visagist en werkt veel met fotograven, kijk anders even op haar hyves, staat veel fotograven, of vraag het haar even Ik heb donderdag weer een shoot, voor een concept van een plaatselijk krantje, hihi Annelies Van Oosterum Profiel - hyves.nl
Hey Het is trouwens voor John hoor, niet voor mij Ik vind altijd al dat John enorm fotogeniek is dus ik vond dat hij het maar eens moest proberen en daar was hij het wel mee eens. Zal eens even kijken op je site, thnx!
Haha daar was ik al bang voor. Nou een foto van John. Niet heel duidelijk, en die totaal NIET fotogenieke meid ernaast dat ben ik
En met kort haar. Maargoed, genoeg foto's van mien vrientie. Weet er nog iemand een goed modellenbureau?
Modellenbureaus waarvoor je voor inschrijving moet betalen worden idd afgeraden TENZIJ het verrekend kan worden met je eerste opdracht.... Veel modellenbureaus werken op die manier! Dat houd dus ook in dat als hij geen werk via hen krijgt hij ook niet hoeft te betalen, krijgt hij wel een opdracht dan gaat een deel daarvan naar het bureau voor inschrijfkosten (eenmalig) uiteraard moeten dit geen 100den euro's zijn want dan klopt er ook iets niet Verder ook nooit in zee gaan met modellenbureaus die je verplichte om cursussen te volgen van 100den euro's, allemaal onzin! Ik weet niet waar je vandaan komt? maar een aantal goede bureaus zijn: Anti-models, inside out models, Max models, Cachet, Euromodel, Ulla, Elite Castingbureaus kunnen misschien ook een optie zijn? (vaak is het daar overigens wel zo dat je inschrijfgeld moet betalen maar dan spreek je over hooguit 25 - 30 euro) Hebbes casting, cftv casting, holland glorie, Benf casting Je kan ook even kijken op modellenburo.startpagina.nl
Het is een mooie man, dus je zou altijd Elite kunnen proberen toch? Of eerst een goed portfolio (als ie dat nog niet heeft) bij een goede fotograaf? Niet geschoten is altijd mis Succes
Hahaha Dat vind ik dus ook. We komen trouwens uit het noorden (Assen). Kleintje: Bedankt voor de tips! Ik zal eens even zoeken naar die bureaus!
Ohja, ik herken hem idd van show je vriend gebeuren. Toen zei ik al van met kort haar en die zonnebril zou het een leuke tijdsbesteding zijn
Geen idee welk bureau, maar nu ik de foto's zie: in het 'show je man' topic had ik ook al gereageerd dat je man zo mooi is, goed plan dus!
Hij heeft echt wel een modellenhoofd hoor , ik zou eerst een goede portefolio samen gaan stellen en dan gaan zoeken voor een bureau zodat ze die kosten niet alvast in rekening gaan brengen