ontzettend duidelijk.. een knul! Partner is door het dolle heen en rende naar een wild vreemde vrouw om het te laten zien😂 Nog meer aanstaande moeders met duidelijke echo's rond dit termijn?
Haha gefeliciteerd! Wij hebben met 15+6 een echo laten maken. Ook overduidelijk een jongen. Maar ze kon maar kort kijken want t was een druktemaker. Dus niet zo'n mooie foto als jij, al heb ik er op de dvd nog wel een gevonden maar die kan ik niet hier posten dus 😅.
Ah wat leuk! Koste bij ons ook veel moeite, kleine uk lag diep in m'n bekken met opgetrokken beentjes te slapen. Ze kon er niet bij, toen gaf ze de tip even naar het toilet gaan en terug huppelen😂 Dat werkte blijkbaar daarna kon ze er goed bij😁
Ah gelukkig had ze nog wat trucjes. Ik vond de pretecho dit keer minder leuk omdat die dame wat gehaast leek ... Maargoed we hebben gekregen waar we voor kwamen 😁. Jij ook onverwacht zwanger van de derde zie ik 😏!
Wij hadden met 16 weken ook een heel duidelijke echo. Een jongetje. Moet zeggen dat ik als ze zeiden een meisje toch nog wel even getwijfeld had op jouw termijn.. denk ik.. dalijk werd het ineens toch een jongetje haha
Hier zie je drie streepjes en bij ts duidelijk een piemeltje. Dat kan niet missen . Gefeliciteerd ts!
Hier ook zeer welkom hoor ... Maar het moest wel even landen. Het was best een shock, we hadden besloten het bij de meiden te houden en daarbij zou ik in theorie helemaal niet zo makkelijk zwanger kunnen raken, laat staan door anticonceptie heen. Maar mijn lijf heeft blijkbaar schijt aan statistieken. Nu zijn we wel redelijk gewend aan het idee ... We gaan het gewoon nog een keer doen 😊. Straks 3 onder de 3 😱😂. Maar lijkt me ook heel leuk en super dat er nog een jongen komt bij de twee dames. Al had 3 gillende keukenmeiden me ook super geleken hoor. Als het maar gezond is.
Haha jeetje! Lijkt ons verhaal wel hier ook dwars door anticonceptie en condoom heen. Terwijl we bij de vorige dame 3jaar+ bezig zijn geweest inclusief fertiliteitspoli. Onze oudste is al 8 en daarna lukte het niet meer, jongste is nét een. (Van sept 2015) hier ook een drukke boel alhoewel de oudste heel zelfstandig is. Dat is wel heerlijk! 3 onder de 3 is flink aanpoten straks maar later wel profijt van als de dames en heer ouder zijn.