Het begint weer wat warmer te worden en de nachten zijn minder koud.... Dussss mijn vraag: Wat heeft jouw baby aan 's nachts? Hier: - romper korte mouw - katoenen pyama - slaapzak (hema, die zachte grijze) - er ligt een dekentje paraat (in dekbedhoesje, dubbelgevouwen), deze doe ik er soms s' nachts overheen als ik er toch heen moet om de speen erin te doen. Wel moet ik erbij vertellen dat hij het raam in zijn kamertje altijd open heeft (zo'n kiepraam)
Haha al 2x zelfs, blijkbaar hebben we allemaal dezelfde vraag Vanacht droeg Tygo -romper korte mouw -pyamatje -zomer slaapzak (hema met blauwe/oranje streepies) -enkel dekentje+laken -geen sokkies
nog hetzelfde als toen het zo koud was, romper met lange mouwen en pyjama en dekentje. ik vind het persoonlijk nog niet zo warm dat ik de nachtkleding al aanpas.
Hier een katoenen rompertje met korte mouw. Zo een boxpakje... die zie ik als pyama En dan een slaapzakje met een laken en dun dekentje erover.
Rompertje met korte mouw, pyjama, sokjes, slaapzakje (hema) en enkel dekentje met lakentje. Het raam is hier dicht (luchten overdag nu) Wat jij omschrijft lijkt me best wel fris...brrrr...
hendrik heeft aan pyama en sokken lakentje, twee dekentje (doorademend) en een hoes erover heen (die dekentjes zakken altijd na beneden dus heb eerst de dekentje en dan de dekbed laken erover heen allemaal dwars over zijn bedje i.p.v recht want anders trappelt hij alles er weer af. hij ligt vast in een safetsleep en gebruik daarom geen slaapzak meer, met slaapzak dus zonder saftsleep kruipt hij het hele bed rond
Hier een romper zonder mouwen of met korte mouw, een zacht pakje/pyjama, sokjes, puckababy + lakentje en 2 dekentjes. Soms een dikke slaapzak en dan met 1 dekentje.
finn heeft een romper met korte mouwen aan, pyjama en zomerslaapzak. Geen sokken. VErder ligt ie onder een dubbelgeslagen deken met lakentje.
Fay heeft aan: Romper met korte mouwen pyama slaapzak zonder mouwen en een enkele deken met lakentje hier snachts tussen de 16 en 17 graden in haar kamertje
- romper zonder mouw - truitje lange mouw - blote beentjes - slaapzak - enkel dekentje + lakentje Het is niet zo'n koukleum
Rompertje met lange mouwen, pyamatje, winterslaapzakje, lakentje en dekentje. Ik vind het 's nachts toch nog wat fris voor minder en ze is natuurlijk nog klein..
Léonie zal het wel warm hebben....ik twijfelde al over de romper met lange mouw of over het dubbelgeslagen dekentje, maar dit is wat ze 's nachts aan heeft; Romper lange mouw Pyama (flanel) Geen sokjes Zomerslaapzakje (hema) Dubbelgeslagen deken in dekbedhoes Lange mouw romper is dus teveel, zie ik? Hebben jullie baby's dan gewoon een t-shirt lange mouw aan overdag? Of een truitje? (over die romper met korte mouw)
vaak zijn eigen kleding, maar ben begronnen met pyama's Pas na de vierde maand daarvoor altijd zijn kleren