IUI - natuurlijke LH piek en pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MCGB, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MCGB

MCGB Actief lid

21 aug 2013
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik most vanochtend pregnyl spuiten om morgen rond 16u onze IUI te hebben. Ik had al een paar dagen last van mijn buik en ontzettend veel eiwittenslijm. Gister rond een uur of 18 kreeg ik een negatieve ovulatie test. Vanochtend om 10 uur (30 min voor de spuiten van pregnyl) kreeg ik wel een positieve test.
    Mijn vraag(en) is, is dan pregnyl zinvol geweest? Kan de pregnyl de natuurlijke eisprong tegen houden zodat inderdaad 36 na pregnyl de eisprong is verwacht of kan nu veel eerder komen want mijn natuurlijke LH piek voor de pregnyl is geweest? Is de IUI van morgen middag dus aan de late kant gepland?
    Alvast bedankt.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je lichaam de LH-piek al in gang heeft gezet, dan kan je eisprong inderdaad eerder komen. Ik zou even overleggen met het ziekenhuis of de IUI iets naar voren geschoven moet worden.

3. MCGB

MCGB Actief lid

21 aug 2013
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt!
    Maar denk je ook dat als het vanochtend positief is dan IUI morgen middag ook wat laat zou kunnen zijn?

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Was vanochtend je eerste positieve test? Je eisprong komt gemiddeld 36-40 uur na een positieve test. In principe zou je morgenmiddag om 16 u met de IUI nog wel goed zitten. Je eicel is zeker nog een paar uur na de eisprong nog te bevruchten, mocht hij wel voor de tijd springen.

Deel Deze Pagina