afbouwen tot 2 keer BV per dag + combi KV

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door niesje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niesje

niesje Lid

15 mrt 2007
    42
    0
    0
    Hoi,

ik ben nu voordat ik weer ga werken aan het afbouwen, om zo straks 2 keer op een dag BV te geven en daarnaast FV.
    Nu geef ik sinds een week de ene keer BV en de andere keer FV. En qua smaak maakt het Evi niets uit wat ze krijgt, ze vindt het allemaal lekker.
    maar sinds Evi ook FV krijgt, poept ze om de dag en heeft ze dikke ontlasting, waarbij ze erg moet persen. Ze laat ook erg veel scheetjes. Tevens is ze dan die dag erg huilerig bij het voeden (ook bij de BV), omdat het dan niet lekker zit in haar buikje. :(
    Is dit een kwestie van wennen aan nieuwe voeding, of betekent dit dat ze er niet tegen kan!
    Volgens mijn CB arts, die ik voor het afbouwen heb gesproken, maakte het niet uit welke FV ik zou gaan gebruiken, maar nu las ik op internet dat ik toch beter Hypo allergeen kan geven in combinatie met BV! (er zit ook astma en hooikoorts bij mij in de familie) Klopt dit?

alvast bedankt!

groeten Denise

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    kindjes moeten inderdaad even wennen, en tegenwoordig wordt al gauw geadviseerd ivm mogelijke allergie om hypoallergeen te geven.

mogelijk gaat het dan beter?

heidi margit

Deel Deze Pagina