aanhoudende buikpijn bij 34 weken en 5 dagen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door scrc, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scrc

scrc Lid

24 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds nu ruim anderhalve week aanhoudende buikpijn. De ene keer erger als de andere keer. een week lang had ik ook continu harde buiken maar dat is nu gelukkig afgenomen. Maar die buikpijn gaat niet weg. Word er zo nu en dan misselijk van, ook de vagina is wat gevoeliger en het lijkt zo nu en dan door naar mijn benen te trekken en dan links meer als rechts. Weet nu niet zo goed wat ik hier mee moet. Aangezien het mijn 3de zwangerschap is. En dit nog niet eerder zo heb meegemaakt. Is dit normaal of iets volkomen onschuldigs?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi,

Het is op zich niet vreemd dat je eerder in je zwangerschap buikklachten gaat krijgen als je al meedere keren zwanger bent geweest. Je buik is eerder geirriteerd. Dusmlet op met lichamelijke activiteit en neem eerder rust. Ook preventief! Zolang het niet om de paar minuten komt en het niet met de kramp pijnlijker wordt mag je het gewoon aankijken. Sluit een blaasontsteking eventueel via de HA uit. Mocht je tijfelen, belje je vk gewoon even voor advies.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina