Pijnlijke borsten: zwanger of Pregnyl??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariska11, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds gisteren last van pijnlijke borsten/tepels en heb op vrijdag een pregnylprik (5000) gekregen. Zou het kunnen dat ik dan gisteren alsnog last van m`n borsten heb gekregen door de Pregnyl of is die kans niet zo groot?

Ze doen nu meer pijn dan gisteren, terwijl de Pregnyl toch aan het verdwijnen is uit m`n lijf. Ik hoop zo dat het door een zwangerschap komt, maar door de Pregnyl durf ik gewoon nergens zomaar vanuit te gaan.

2. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste Mariska,

Pijnlijke borsten kan je ook krijgen van je eigen progesteron aanmaak. Niet waarschijnlijk dat het van de pregnyl komt.
    Ik heb iedere cyclus na de eisprong pijnlijke borsten.
    Dat heb ik pas het laatste half jaar ontdekt, en het blijkt dat heel veel vrouwen dat hebben. Ik wil je hoop niet ontnemen, maar jezelf beschermen tegen teleurstelling.
    Wachten duurt ontzettend lang he, zeker als je een vruchtbaarheidsbehandeling hebt gehad.

succes en hou hoop!

groeten
    lawi

3. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lac: ik had toen ik bezig was voor de eerste ook altijd pijnlijke borsten na m'n ovulatie (de rondes dat ik ongi werd en de ronde dat ik zwanger werd), maar heb dat in de 1.5 jaar dat ik nu bezig ben voor een tweede nog geen 1 keer gehad. En nu dus wel en dan ga je je afvragen of het door de Pregnyl komt (want die geeft natuurlijk zw.kwaaltjes) of dat het misschien deze keer eindelijk raak is.

Deel Deze Pagina