Hallo ik heb een vraagje. Ik ben anderhalf jaar geleden bevallen. En was meteen zwanger na de 1e pil stop. nu ben ik al een jaar aan de pil. en heel vaak vergeten en ik deed wel mijn best om het goed op tijd in te nemen.We deden het altijd veilig hoor. Nu ben ik weer bijna een maand op tijd met slikken en heb ik afgelopen donderdag 12 Juni eerste pil geslikt dus 7 juni 1e menstruatiedag. nu hebben wij dus Vrijdag onveilig gevreeén met de gedachte van nou kan wel want ik ben toch al een jaar bezig,met slikken van de pil. Nu ben ik al 2a3 dagen misselijk duizelig en heb sinds gisteravond pijn in mijn onderbuik. krampen eetlust helemaal nul komma nul. Maardat hoeft niks te betekenen. Ik ga er ook niet van uit denkt ook eerder meteen aan blaasontsteking. maar daar heb ik geen last van pijn bij het plassen enzo. Misschien heeft u een idee? Zou het innesteling al zijn? 1 pil geslikt en daarna onveilig gevreeén,en nog 2 pillen erna geslikt en behoorlijk min ervan. groetjes loesmari
heeft u al een enige idee? Kan het ook zijn dat mijn lichaam nu in de war is,want ik heb al een beetje bruine afscheiding gehad,en heb echt ongesteld pijn.terwijl ik 7 juni al goed ongesteld ben geweest. bedankt gr loesmari
hoi loesmari, Het is altijd mogelijk dat je zwanger zou kunnen zijn maar je symptomen zijn wel heel erg vroeg wil dit met een zwangerschap te maken hebben. Ik ga er vanuit dat je niet zwanger bent en ergens anders deze klachten van hebt. En anders over 2 weken even testen. Imke
ok thnx Ik heb trouwens menstruatie op dit moment mesntruatie denk ookl niet dat ik het ben. Maar moet ik vanaf nu 19 juni als de eerste dag van de laatste mensruatie rekenen? off. Want de eerste was eigenlijk 7 juni, en nu weer ongesteld dus moet ik het vanaf nu weer (19 juni)gaan uitrekenen voor de eerst volgende eisprong? gr loesmari