Harde buik door lachen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovely83, 21 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    We zaten net bij de mc donalds wat te eten, kijk ik achterom kijk ik recht in een bilnaad van een man en niet een naadje maar echt een naad volgens mij hing zijn hele kont eruit.
    Kon me gelukkig inhouden,maar zodra we in de auto zaten moest ik zo lachen kwam gewoon niet meer bij. Kreeg als straf wel een harde buik.
    Hebben jullie dat ook wel eens gehad?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja! Van de week nog. Ik las echt helemaal in een stuip om iets (mijn moeder liet er 1 vliegen op een heel genant moment) en toen ik op wilde staan (want moest piesen van het lachen) kreeg ik een harde buik. En ik ben pas 22 weken dus dat wordt nog wat. Niet meer lachen dus... En daarbij ook niet denken aan grappige dingen... echt niet lachen... :D

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    haha heb ik gisteren ook nog gehad een vriend van ons was goed dronken en dan begint de pret he! maar na een eindje heb ik hem echt gevraagd eventjes stil te zijn en gewoon te doen want ik kreeg een harde buik van het lachen! men vriendin die van 36 weken is kreeg er net na mij ook 1 van het lachen ook dus het is echt wel mogelijk he!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    haha nou niet meer lachen dat moet nog wat worden!
    Ik moet ook direct naar de wc als ik lachen moet!

5. Vlinder84

Weet je wat ik niet zo om te lachen vond? De tena-lady die ik bij mijn ouders van nu kreeg... Alsof ik als zwangere nu te pas en te onpas in mijn broek pies?! (ok alleen als ik moet niezen, spugen of echt hard moet lachen laat ik het een beetje lopen :p) En toen mijn vriend die Tena lady zag, moest hij wel heel hard lachen... Oh gemeen! Maar misschien wel handig ooit? Hahaha

6. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    het is een beetje genant om te zeggen maar ik plas de laatste tijd meer in men broek dan een kindje die leert op zen potje gaan! maar ik moet wel zeggen ik lach bijna heel de dag door met vanalles en nog wat! dus kan ook daarmee te maken hebben

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    kreeg je een tena lady bij ouders van nu? :) Kom op we zijn toch nog bij lange na niet incontinent! Tuurlijk hebben we meer druk van onderen dat het sneller kan gaan lopen ;) maar zijn toch nog niet toe aan de fase van tena Lady.

8. Vlinder84

Ja, daarom vond ik het ook zo raar! Zoiets vindt je bij 65+ magazines, maar toch niet bij een tijdschrift voor jonge ouders? Maar wie weet moet ik het op het einde gebruiken *proest* Precies Grace, misschien moet je even een ouders van nu kopen... hahaha wat erg!

Deel Deze Pagina