Als enige in gezin positief?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Elsje54, 4 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsje54

Elsje54 Actief lid

14 mei 2014
    149
    101
    43
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Iemand ervaring met dat je, zonder isolatie, uiteindelijk de enige bent die positief is? Vorig jaar hebben we t als gezin allemaal gehad. Nu, ik met 3 vaccinaties, weer, geen enkele klacht overigens. Ik stuur de Kids maar veel naar buiten, hopelijk steek ik ze zo niet aan:) en volgende week gewoon naar school!

2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hoi,

Probeer je wel afstand te houden enzo of doe je niets anders dan de Kids naar buiten sturen?

Kanttekening wel, ben soort van geïsoleerd maar niet heel strikt als in: ik blijf in principe op mijn (isolatie;))kamer maar ga ook wel naar beneden om eten te pakken, en af te wassen enzo en deel sanitair met de rest. Met mijn zoontje knuffel ik wel af en toe maar zal 'm niet op zijn mond zoenen.

Voordat ik wist dat ik corona had maar wel echt al een beetje klachten had heb ik heel veel geknuffeld en kusjes enzo gegeven aan mijn zoon maar ook vriend (bij hem heb ik per ongeluk nog in zijn gezicht geniest: oeps.).
    Hou verder wel zo veel mogelijk afstand van mijn vriend, die wil echt niet besmet raken.

3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.042
    14.727
    113
    Vrouw
    Wij hebben vorig jaar ook met het hele gezin corona gehad.
    In december had zoon van 10 als enige corona. Begin februari zoon van 6 en eind februari oudste dochter.
    Zoons van 6 en 10 zaten natuurlijk niet in isolatie.
    Oudste dochter is wel in isolatie gegaan. Zij kwam met klachten thuis. Zij was voor ze thuiskwam het hele weekend bij haar vriend en zijn ouders thuis geweest. Had het hele weekend al klachten, maar steeds een negatieve zelftest. Pas na thuiskomst had ze een positieve zelftest. En zij heeft haar vriend en schoonouders ook niet aangestoken.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.968
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja hoor. Onze jongste zoon heeft begin december corona gehad. Ik eind januari. Beide keren totaal geen afstand gehouden van de kinderen (gewoon lekker op schoot gezeten met voorlezen, geknuffeld etc.) Met mijn man even niet gezoend en geknuffeld toen ik zelf corona had, maar wel in hetzelfde bed geslapen, aan dezelfde tafel gegeten etc. Beide keren de rest van het gezin niet besmet.
    Het kan dus wel.
    Maar het kan natuurlijk net zo goed dat er wel gezinsleden het oppikken.

5. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.395
    1.174
    113
    Ja ik! Maand geleden als enige. 3 kids die toch met mama wilde kroelen, en een man die ook gewoon naast me sliep. Geen van alle besmet geraakt. :rolleyes:

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Yes, mijn man een paar weken terug. Geen afstand gehouden onderling en niemand kreeg het verder.

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Mijn dochter heeft in januari Corona gehad. Verder niemand besmet geraakt.

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.069
    17.023
    113
    Mijn man heeft eerder deze week positief getest en vooralsnog blijven de kinderen en ik klachtenvrij. We leven gewoon door als normaal en houden dus geen afstand.

Ik doe zelf in de ochtend een zelftest maar die blijft negatief… :)

9. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    In december mijn zoon positief. Niemand anders besmet geraakt.
    Mijn man heeft 't paar weken terug mee naar huis genomen en inmiddels hebben we 't allemaal gehad. We gingen allemaal achter elkaar (ellende) mijn zoontje als laatst had denk ik wel wat antistoffen maar kreeg nu zoveel binnen dus als laatste toch positief

Deel Deze Pagina