3 dagen voor nod negatief getest, nog hoop?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meidenmama22, 14 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meidenmama22

14 mrt 2015
    19
    1
    3
    Volgens de kalender is dinsdag mijn nod. Heb al sinds mijn eisprong ongie krampen ( nu dus al bijna 2 weken ) Inmiddels ook al 2 dagen gevoelige borsten en met vlagen misselijk. Soms veel eetlust en soms weer heel weinig en eigenlijk helemaal geen afscheiding. Vanmorgen gestest met de extra gevoelige test van Sensitest maar hij was super wit helaas. Ik ben even naar mijn cyclussen gaan kijken...de ene keer is hij gemiddels 28 a 29 dagen..maar soms ook eens 30 dagen..weet dus niet 100% zeker of dinsdag dan nod is. Hebben op 1 mrt gevreeen en heb daarna net mijn eisprong gehad. Heb ik nog hoop om alsnog positief te testen? Ik lig elke middag in mn bed vanwege de ongikrampen, zo vermoeiend!

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    weet je heel zeker wanneer je eisprong was?
    maar er is nog wel hoop :)

3. Meidenmama22

14 mrt 2015
    19
    1
    3
    Hoi Beckje,

De dag na het vrijen, dus vanaf 2 maart begonnen meteen de krampen. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 16 februari...

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    tja krampen zeggen niet zo veel :) kan dus nog later zijn geweest.

5. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Tuurlijk is er nog hoop. Ik zou wachten tot mijn NOD en dan nog een keer testen. Ik deed altijd temperaturen, was voor mij best betrouwbaar, klopt goed. Sterkte met wachten!

6. Meidenmama22

14 mrt 2015
    19
    1
    3
    Ik heb zo'n period app op mijn telefoon die zegt dat omstreeks de dinsdag mijn eisprong is geweest maar de dagen daarvoor en daarna ook vruchtbaar zijn. Ik heb altijd krampen rond mijn eisprong maar nu duren ze al 2 weken. De laatste keer dat ik dat had was in mijn vorige zwangerschap

Deel Deze Pagina