hallo allen 2017 ben ik door middel van een keizersnede bevallen van mijn 2de dochter, na de kz kreeg ik tijdens de menstruatie extreem veel pijn, 4 jaar lang het ziekenhuis plat gelopen maar ging zonder antwoorden naar buiten. inmiddels 3 jaar bezig met m'n nieuwe partner voor een 3de kindje, helaas vorig jaar 3 keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in mijn buikholte, pech noemde ons ziekenhuis het en zwaaide ons uit. op advies van iemand toen naar het AMC in Amsterdam, daar bleek ik een niche te hebben(een inkeping in het litteken van de kz) ik ben hier in maart aan geholpen doormiddel van een afvlakking (hysteroscopische resectie noemen ze het. dit heeft voor de pijn en lange bloedingen 3 maanden geholpen, sinds vorige maand weer verschrikkelijk veel pijn, lig 2 dagen plat, kan niet bewegen van de pijn. in juni nog een controle gehad en was allemaal goed zeiden ze, maar helaas hier lig ik weer. intussen wil het zwanger worden nog steeds niet lukken en zijn we nu een jaar na m'n laatste bbz aangekomen. het ziekenhuis waar ik normaal zit in Arnhem wil verder niks doen, nu gaan ze mijn cyclus 1 maand opvolgen, zie hier zelf het nut niet van in, die is gewoon goed al jaren. ik weet zeker dat het door de niche komt maar dat kennen ze hier niet. Amsterdam kan verder niks betekenen omdat het voor ons 2 uur reizen is, ze heb ivf als advies maar mijn ziekenhuis wil daar niks van weten. ik voel me machteloos, boos en verdrietig, ik wil van die pijn af maar vooral nog 1 kindje in ons gezinnetje en in m'n armen. heeft iemand ervaring of tips wat ik nog kan proberen? groetjes van mij
Wat ontzettend naar en herkenbaar. Hier in totaal ook 3 x een bbz, 1 voor de keizersnede, 2 erna en nog een aantal (vroege) miskramen. Zou je voor een second opinion naar Gent kunnen gaan? Hier ben ik goed geholpen. Ik weet niet of/wat ze nog kunnen doen na een (mislukte?) operatie maar zo kom je ook niet verder. Veel sterkte!