Doorverwezen naar de gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LauraFay, 11 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=17216&highlight=

naar aanleiding van bovenstaand topic.

Vandaag naar de huisarts geweest. Ik moet bloedprikken om te kijken hoe mijn hormoonhuishouding eruit ziet. En vervolgens naar de gyn. Ik zie er als een berg tegenop. Ik kan kiezen of ik bij mijn eigen gyn blijf of niet. Eigenlijk liever naar een ander. Ik baal enorm. Ik heb vroeger wel geroepen dat ik het niet erg zou vinden als ik onvruchtbaar zou zijn. Hoe kon ik dat roepen, nu weet ik hoe erg het is dat ik dat heb gedaan. Het is afschuwelijk als je zwanger wil worden en het niet gaat zoals jij wilt.

Ik denk dat ik pas in oktober bij de gyn terecht kan en ik kan pas over 1 a 1,5 week bloed prikken. Omdat er nog wat provera in mijn bloed on zitten.

Ik hou jullie op de hoogte. Maar ga wel proberen wat minder hier rond te hangen. Is alleen maar frustrerend.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hee meis,

Houd moed hoor! Ze kunnen tegenwoordig heel veel en dat het nu niet lukt, wil niet zeggen dat je helemaal niet zwanger zult raken. Natuurlijk is het heel erg balen als het niet gaat zoals je wil, maar er wordt nu naar gekeken en je krijgt in ieder geval zekerheid over hoe en wat. Sterkte!!

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Dikke knuf van mij hoor laura!

Keep the faith!

Succes meiske!

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Och meisje, wat moeilijk....maar ga jezelf niet de schuld geven dat je dat geroepen hebt he????
    Ik riep altijd dat ik noooooooooooit geen kinderen wilde,..en ik kreeg gewoon een prachtige zoon hoor!! :)
    Het is al heel fijn dat je nu onder controle staat...dan hoe je tenminste niet alleen zo te medderen...

Sterkte meis...

5. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hee meis, hoeft helemaal niet onvruchtbaarheid te betekenen!!!!
    Niet zo negatief hoor, ik ben ook 2 maal zwanger geworden door hulp uit het zieknhuis en dmv Clomid zwanger geworden!! En je hebt gezien hoe zo,n wolk van een baby ik heb ;)
    En de behandelingen in het ziekenhuis, kan ik me voorstellen dat je het eng vindt, maar het valt reuze mee, helemaal als je dan hebt bereikt wat je wilde: Een zwangerschap!!
    Als je zin hebt om met iemand er over te kletsen, je weet mijn msn te vinden he!! Kop op, komt allemaal goed meid!!!

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @LauraFay,

Ik duim voor je.
    Enne...positief denken hoor.
    Een beetje hulp van een (paar) slimme dokter(s) kan nooit kwaad :)

Succes,
    Velobabe

7. LauraFay

LauraFay Actief lid

12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Ik weet wel dat dit niet betekent dat ik onvruchtbaar ben. Dat valt allemaal wel mee. Op het moment dat mijn hormoonhuishuiding weer doet wat hij moet doen gaat het vast allemaal prima. Maar ik vind het wel heel stom dat ik dat ooit geroepen heb. Maar goed, we gaan er tegen aan. bedankt voor jullie medeleven.

8. Niet meer actief

hoi meid
    ik wens je veel succes
    en hopelijk is je hormoonhuishouding snel weer op orde

Deel Deze Pagina