diep liggende baarmoeder een probleem?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door joseetje26, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden, ik las hieronder een berichtje van iemand die een diep liggende baarmoeder had en realiseerde me toen dat de gyn dit ook bij mij heeft ontdekt bij het inwendige onderzoek... nu vroeg ik me af is dit een probleem? word je daardoor minder snel zwanger? moeten de zaadjes dan veel verder zwemmen? ik heb geen idee wat ze met diep bedoelen ,hebben we het dan over een paar cm of over 10 cm?

is hier iemand die dat misschien ook heeft?

groetjes Jose

2. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Ik heb ook een zeer diepliggende baarmoeder en buiten dat het altijd een vervelend (pijnlijk) gedoe is met uitstrijkjes, inwendige onderzoeken en de inseminaties (omdat ze zo moeten pushen en ver moeten met de instrumenten) hoeft het verder helemaal geen probleem te zijn volgens de gynaecologen die ik gesproken heb erover.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

De mijne zou gekanteld liggen en ook dit zou niet uit moeten maken.
    Geen zorgen om maken dus ;)

*je kan het altijd nog even checken bij je eigen arts*

Elmo

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    dank jullie voor het reageren, hahaha het is toch ook te erg voor woorden, ben ik net zo blij met een keurige eerste eigen cyclus en eisprong te hebben vind ik wel weer iets nieuws om me druk over te maken. stom he? ik zie overal beren op de weg

groetjes Jose

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    zijn er hier op het forum maar zo weinig die dit ook hebben?

xxx jose

Deel Deze Pagina