Hoi allemaal, Ik zit met een vraag en ben erg benieuwd wat jullie zouden doen! Volgende week dinsdag heb ik mijn nod, maar dan ben ik net op vakantie! Het kan dus 2 kanten op gaan... Of het is leuk nieuws, of ik ben ongesteld (bahbah..)! Zouden jullie op vakantie testen of daarna? Sla, ijsklontjes e.d. maar even overslaan voor de zekerheid? Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Liefs!
Gewoon een test (of 3) meenemen. Wacht je je NOD af en test je eventueel de dag erna. Mocht het raak zijn of als de test vaag is, heb je nog een test ter bevestiging. Ik zou persoonlijk ook inderdaad geen ijsklontjes, kant-en-klaar sla en (teveel) alcohol en gerookte vis enzo eten nee.
Wordt aangemaakt met plaatselijk kraanwater.... risico op hepatites of andere ongein waar je niet op zit te wachten....
Ik zou drie testen EN maandverband/tampons meenemen . En idd geen rare dingen eten en drinken tot je het zeker weet. Fijne vakantie!
Ik zou precies doen wat Adria zegt. Uberhaupt eet ik geen kant en klare sla en ijsblokjes op vakantie wat ver uit de buurt van Nederland is. Teveel risico's...
Ik zou een test meenemen voor de zekerheid maar wel pas testen als je nod geweest is.´ En voor de rest gewoon genieten van je vakantie zoals je altijd zou doen.
Thanks voor de reacties! Had een lange werkdag dus kon niet eerder reageren... Ik denk dat ik inderdaad maar met alles rekening ga houden en hopelijk kom ik ook met mooi nieuws thuis! Vanaf ik gestopt ben met de pil roep ik dat wel, dus wie weet
hier nog 1, vrijdag nod, en vrijdag weg... tja wat doen we dan, zit nu 7 of 8 dpo heb al een testje gewaagd haha Schaaaam me! Maar goed, ik denk dat ik ook test mee neem, en tampons... al hopen we natuurlijk dat we de tampons weg kunnen gooien haha.
Zwanger of niet, er zijn een aantal landen waar ik ijsblokjes en sla sowieso laat staan, anders heb ik er de hele week last van. Maar zou inderdaad testen meenemen en daarnaast spullen mocht je toch ongi worden. Ik had mijn NOD ook tijdens de vakantie, negatief getest. Tuurlijk vervelend maar je hebt de afleiding van de vakantie dus daarna gewoon lekker genieten. Heel veel plezier op vakantie en hopelijk een positieve test voor jou