hallo, ik ben nu 12 weken en 6 dagen zwanger. Geen problemen. Mijn buik begint nu ook aardig te groeien sinds 2 weken. Op 9w en 3d hebben we een echo gehad. Daar ook alles goed. Voor deze zwangerschap heb ik 2 keer een missed abortion gehad. Ik denk dat het daardoor komt, dat ik toch een beetje (veel met momenten) bang ben. Dinsdag mogen we naar de gyn voor een echo. Hoe groot is de kans dat er toch iets mis is? Ik weet dat het meestal wel goed gaat, maar zou toch nog eens graag extra willen horen of ik nu al zekerder kan zijn en of ik anders al wel ets had gemerkt. Saartje
hoi Saartje, als je al een echo hebt gezien waarop alles goed was, is de kans echt erg groot dat het allemaal goed blijft gaan. Ik kan je nooit 100% garantie geven natuuurlijk, maar je mag echt wel vertouwen hebben in je lijf en in je zwangerschap. Het is wel logisch dat je een beetje bezorgd bent door wat je hebt meegemaakt. Gelukkig is de echo morgen al, dan heb je alle duidelijkheid! Laat je even weten hoe het is geweest? Succes nog met wachten! Mirjam
Bedankt Miriam, Ik laat je morgenavond weten hoe alles gegaan is. Ik voel me al veel beter nu. Saartje
Hallo Miriam, de echo was heel goed. Ons baby'tje was al 8 cm groot van kruin tot stuit. Nu ga ik toch echt genieten van mijn zwangerschap. Bedankt, Saartje