hallo ik ben net zwanger en heb al vanaf vrijdag bruinverlies. werd steeds minder, eigelijk nu bijna niks meer maar vind 't toch vreemd.. graag jullie reacties groetjes
Ik heb dat bij mijn eerste zwangershap ook gehad.....waarschijnlijk kwam dat door een vaatje dat gesprongen was. Je baarmoedermond is nu heel goed doorbloed dus er kan makkelijk een vaatje knappen. Iemand van mijn bevallingstopic die heeft het tot week 16 gehad ofzo. Het is heel vervelend, maar hoeft niks te betekenen. Trouwens....nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!
heb het ook gehad bij mijn twee zwangerschappen tot helder rood bloed zelfs en hier lopen toch echt twee meiden rond
wat fijn zeg dat jullie reageren! voel me meteen een stuk beter! hoop idd niet tot 16 weken maar who cares als alles goed is doe ik alles. ook al wil dat zeggen dat ik een half jaar op me kop moet lopen haha
Ik had het ook, ontzettend druk kan je je dan maken..heb er ongeveer een weekje last van gehad, of iets langer, maar nu niet meer..toch blijf ik me afvragen wat dat dan was? Ik heb donderdag een afspraak met de dokter, hopeijk dan een echo voor wat zekerheid.. Niet te druk maken, komt wel goed!