aankijken of bellen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door feeke, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. feeke

feeke Lid

13 okt 2008
    18
    0
    0
    kapster
    hoi,

ik heb al sinds vorige week vrijdag iedere middag avond en 3 nachten voorweeen tenminste denk ik zo begon het bij de eerste nl. doen nog niet echt zeer maar houden wel even aan en komen weer terug en zijn bv ´s nachts wel te pijnlijk om te slapen ben nu 33,3 weken nou weet ik dat het vaker voorkomt maar vind het nu wel veel worden of is dit normaal vind het vervelend om de verloskundige hier in het weekend te bellen wat denken jullie alvast bedankt.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Feeke,

als de pijn niet met een regelmaat komt of de pijn wordt niet steeds erger, mag je het even aankijken. Rond deze termijn gaan hoofdjes vaak indalen en begint je buik sowieso met oefenen. Ook kom je net uit de groeispurt van je kindje en dit is ook een trigger voor je baarmoeder om samen te trekken. Zolang je dus geen regelmaat hebt in de pijn, de pijn niet erger wordt en je verliest geen bloed of water, zou ik gewoon morgen even bellen voor de zekerheid en voor de geruststelling.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina