Hele nacht buikpijn, het komt en het gaat.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door karin29, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Halllo Dames,

Zou het dan beginnen of zo....Heb al twee weken last gehad van voorweeen. Niet regelmatig maar wel veel buikpijn. Beeb is helemaal ingedaald en zijn hoofdje zit vast in het bekkeningang. Vanacht om de zoveel tijd (durf geen tijd erbij te houden) buikpijn. Deze is heftiger dan de voorweeen maar ook niet zo dat ik helemaal niet meer kan. Werd er wel steeds wakker van. Ook deze komen en gaan. Heb de tussentijd niet opgenomen. Heb verder geen bloedverlies gehad en mijn vliezen zijn ook nog niet gebroken. Verder heb ik een beetje het gevoel of dat ik wat ziekig ben.
    Herkent iemand dit?
    Groetjes Karin

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    als ze nu nog met regelmaat terugkomen zou ik toch maar de tijd bij gaan houden.
    weet je zelf ook beter waar je aan toe bent.
    bel anders de vk wat je moet doen .
    sterkte

3. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb bij mijn tweede dagen rondgelopen met het soort weeen dat je beschrijft.
    Ik zou gewoon nog even afwachten.
    Als het echt begint merk je het snel genoeg.
    Succes en sterkte ermee.
    Groetjes,

4. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    hey hey ik heb dit ook gehad vorige week dat ik 3 a 4 dagen achter elkaar constant pijn had in me buik en het kwam ook heel regelmatig was er ook heel misselijk en moe bij maar kan ook zijn dat je een buikgriepje heb gehad want dat heerst ook heel erg en was bij mij ook het geval
    groetjes mariska

5. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallo Dames,

Heb weer wat last van krampen, moet steeds plassen en heb wat oud bloed verloren. Het is niet veel maar toch. Kan nou niet zeggen dat het een slijmprop is of zo maar zag het op mijn inlegkruisje zitten (sorry voor de details). Wat denken jullie?
    Groetjes Karin

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin ik durf het niet te zeggen ik heb er nog geen ervaring mee!
    Succes!!!!!

7. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallo,

Ja schrok wel even toen ik het zag maar volgens mij hoort het erbij maar weet het ook niet zeker. Het maakt me onzeker omdat ik alleen wat bloed zag zonder slijmprop vandaar. Toch bedankt voor je reactie.
    Groetjes Karin

8. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Als je onzeker bent, bel dan even je VK.

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Bloedverlies in dit stadium van de zwangerscchap moet je altijd melden bij de vk.

10. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ja, ik zou ook even de VK bellen als ik jou was.

11. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi dames.

Oke. Dacht dat dat erbij hoorde i.v.m. de slijmprop. Heb dus niet echt een slijmprop gezien maar wel een heeeeel klein beetje oudbloed.
    Krijg dus nu ook weer last van buikpijn (alleen aan linkerkant) nu en blijf slijm verliezen. Moet morgen naar de verloskundige, maar denken jullie dat ik beter nu kan bellen. Voel me altijd zo bezwaard om te bellen. Kan het kwaad dan als ik wat bloed verloren ben? Zoals berichten eerder heb ik al dagen last van buikpijn alleen om de tien minuten of zo en geen echte regelmaat. Doet alleen pijn.
    Groetjes Karin

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Bij mijn VK-praktijk is het protocol dat als je nog geen 37 weken zwanger bent, en je verliest bloed, dat je dan altijd even moet bellen.

13. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Halllo dames,

Heb de verloskundige gebeld en die belt me zo terug.
    Het zal wel allemaal meevallen maar toch. Heb al zolang buikpijn.
    We horen het zometeen.
    Groetjes Karin

14. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallo,

Ben net bij de verloskundige geweest. Deze heeft een inwendig onderzoek gedaan. De baarmoedermond is nog mooi gesloten. Ze verwacht niet dat het al gaat beginnen. Verder heeft ze een urine onderzoek gedaan en deze was licht gekleurd wat kan wijzen op een lichte blaasontsteking. Morgen moet ik nog even urnie wegbrengen naar de dokter. Blijft spannend.
    Groetjes Karin

15. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    ik heb sinds een paar dagen erge last van mijn bekken. Hele vinijnige steken. En dat verdwijnt weer. Zijn dit voorweeen??? Heb veel harde buiken en ben moe. Denk niet dat dit weeen zijn maar heb ook geen idee wat voorweeen zijn.

Weet iemand dat??

16. Sigietje

Sigietje Actief lid

11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker Belgiƫ
    Hey,

ik ben nog niet zo ver als jullie in mijn zwangerschap maar vorige nacht was voor mij ook vreselijk beroerd en de nacht van maandag op dinsdag ook al!!!!
    ik had zo'n vreselijke pijn in mijn buik, rug en benen en die pijn kwam en ging .... vandaag op m'n werk heb ik ook vaak harde buiken gehad...

heb mijn vk gebeld en die zei me om sedinal te nemen een homeopatisch middel... dat kalmerend werkt.

pffff.......................................

17. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ik mag me denk ik gelukkig prijzen... Weinig problemen.
    Merk nu wel dat nu de kleine ukkie ingedaald is dat je meer druk op je bekken hebt en als je blaas dan vol zit dat dat ook een soort buikpijn geeft... FF naar de wc en dan trekt het zo weg ;)

Maar i.i.g. ook sterkte met je laatste loodjes :D

Groetjes Ingrid

18. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi dames.

Thanx voor jullie berichten. Situatie is nog niet verandert. Blijf buikpijn houden (komt en gaat). Hoop ergens toch dat het doorzet. Het beheerst nu heel mijn dag. Inkie jij ook sterkte!!!
    Groetjes Karin

19. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Halllo Dames,

Sorry dat ik toch blijf zeuren over die voorweeen. Moet het even kwijt als dat mag. Weet dat het dat is waarschijnlijk maar moet zeggen dat het soms toch wel heftig is hoor. Moet ze wegpuffen en kan dan alleen nog maar liggen. Kan zo uren doorgaan en dan wordt het weer minder. Met vlagen echt pijnlijke buikpijn, steken onderin mijn bekken/schaambot en het iedee dat er iets knapt. Wordt zo mooi voor de gek gehouden zeg. Hoop iedere keer maar dat het doorzet maar dat doet het dus niet. Het wordt wel steeds pijnlijker allemaal. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar soms kan ik niet anders.
    Groetjes Karin

20. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Klagen mag hoor we zijn er toch tenslotte voor om elkaar te helpen.
    Dus gewoon telkens je verhaal doen lucht lekker op .

Ik hoop wel voor je dat het doorzet sterkte.

Deel Deze Pagina