wie heeft leuke tips voor de aankleding van de babykamer, evt. een muurschildering? we zijn aan het overwegen om de kamer in blauwachtige tinten te doen (geloof dat gamma die kleuren ook heeft in hun eigen kleurlijn, 'zee' geloof ik), maar we zijn niet zo into de 'standaard' muurbekleding, zoals afbeeldingen van winnie the pooh, etc het mag van ons wel wat strakker, maar... hoe?! t moet ook niet een kil kamertje worden alle tips zijn welkom liefst met foto's
Wij hebben de muren ook strak gehouden. De accesoires er omheen zoals gordijnen hebben we er dan wel 'uitspringen' anders word t idd een te strak kamertje vind ik. Helaas geen foto hihi. Maar wij hebben de kleur blauw/tintje groen erdoor en cremé.
hoihoi Wij hebben het kamertje eerst helemaal creme geschilderd, en daarna op 1 muur strepen geverft, blauw en lime, en steeds een wit klein randje ertussen gelaten, en de strepen allemaal een andere breedte gegeven(zo krijg je een minder strak idee). Dit alleen in het midden van de muur. Verder hebben we vlinder stickers besteld en die willen we op de muren plakken, deze zijn in dezelfde kleuren. Met mooi dikke gordijnen en lieve meubeltjes kleed je het kamertje ookw as mooier aan en dus minder strak. suc6!
heb de foto's in mijn album gezet!(moest even uitvinden hoe dat moest maar tis gelukt! Alleen de muren zijn klaar hoor..verder moet alles nog gebeuren! Dus het is vrij kaal!
bedankt voor jullie tips wat voor soort stickers zijn dat miekie, zijn die ergens op internet te vinden?
ik heb de welbekende streep! hihi met glitters nog wel! Ik had dit nog nooit gezien en is dus helemaal zelf bedacht! en zelfs afgezet met een zilver lintje! kijk maar in me album
De muren worden gewoon neutraal (creme) gordijnen, assecoires worden in kleurtjes. Dat is makkelijk te vervangen straks als ze ouder worden..
bij praxis heb je geloof iknu ook van die mooie stickers, bomen en struiken leuk met een paar kledinghaakjes en je hebt een heel appart kapstokje! je kan het trouwens makkelijk zelf schilderen.. zijn simpele figuren...
Wij hebben ook een strakke babykamer. De muren wit, plinten limegroen. Heel licht mintgroene luxaflex en creme gordijnen. Accesoires in aquablauw en limegroen en de meubeltje wit met houtkleur.
op www.cutitout.nl heb je veel muurstickers (in mijn album staat foto van ons gedichtje.. ook van die site)
Mijn vriend gaat zo'n dia projector zeg maar op de muur zetten en dan 1 grote muurschildering maken... het was zijn eigen idee Ben dus benieuwd!