Heyhey, Even een vraagje over die zakken die je aan de box kan hangen (oa van baby's only). Wie heeft deze ook en hoe hebben jullie hem achteraf gebruikt? Is hij echt handig of is hij achteraf toch meer ter decoratie gebleken? Twijfel namelijk om hem te kopen, ter decoratie is hij erg leuk, maar ook weer een beetje te prijzig voor. Zou graag die van baby's only willen want die matcht goed bij de rest dan 😂
Ik heb er eentje met naam omdat de box te vol werd Nu hangt die ook vol met speelgoed Hoe meer opbergruimte hoe meer je gaat kopen Hahahahah
Ik vond een boxzak echt ideaal omdat ik geen lade onder mijn box had. Zo lag de box niet helemaal vol en kon ik het speelgoed afwisselen. Ik had trouwens een goedkope boxzak van de Prenatal
Ik heb er een van prenatal van vilt. Handig om het speelgoed af te wisselen. Zo wordt de box niet vol.
Ik wist niet eens wat het was, moest eerst op google zoeken haha. Hier dus niet gemist. Wij hebben een kast naast de box staan waar nog genoeg speelgoed in kon dus dat kan ook prima.
Hier een boxzak cadeau gekregen paar jaar terug maar nauwelijks gebruikt, omdat ik een box met lade heb. In de la ligt speelgoed.
Ik heb een lade en een boxzak. De boxzak zit hier altijd bomvol speelgoed, zou niet zonder kunnen. Lade is leuk maar erg ondiep hierin ligt/past bij mij dus bijna niets.
We hadden box zonder lade en ook geen zak. Helemaal niet gemist omdat de kleine toch bijna nooit in box zat De box zelf was gebruikt als opslagplaats en ging met 8 mnd weg
Hier heel blij mee voor het speelgoed. Ook een lade onder de box, maar daar ligt een aankleedkussen, paar luiers en een pakje doekjes in!
Ik was er erg blij mee. Achteraf gezien had ik speelgoed ook in de kast kunnen bewaren waar ik nu ook het speelgoed bewaar. Maar die lag toen nog vol met andere dingen.
Wij hebben een box zonder lade, ik ga zelf een boxzak maken van oude spijkerbroeken! Kost niks 😊
Wij hebben een boxzak van Koeka, wel handig om speelgoed e.d in op te bergen. En het oogt mooi Hebben ook een lade, maar daar liggen vooral dekentjes e.d in
Heb ook de boxzak van Koeka, omdat ik hem mooi vond haha maar nog niet gebruikt (baby moet nog komen). Het leek mij handig omdat we een box hebben zonder la en je er toch best veel in kwijt kan (denk aan speelgoed, knuffels, luiers, doekjes).