Aankleedkussen: kidzimpuls of kussengigant?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linana, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

De titel zegt eigenlijk al genoeg. Iemand ervaring met 1 van deze kussens?
    Mijn voorkeur gaat uit naar het kussen van kidzimpuls, maar veel verschil tussen beide kan ik eigenlijk niet vinden...

Dus ervaringen graag!!
    :D

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zou gewoon die van prenatal kopen of van de Hema, die doen precies wat ze moeten doen, zou persoonlijk niet zoveel geld uitgeven aan een aankleedkussen.
    Sorry was geen antwoordt op je vraag :)

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Mee eens. En met 2/2,5 jaar gebruik je hem toch niet meer.

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mij lijkt een gewoon aankleedkussen veel fijner, als ik kijk naar hoevaak mijn dochter geplast heeft op het aankleedkussen, en als ze dat op die doet en het trekt gelijk in die tempexbolletjes of indat stof moet je gelijk het hele kussen gaan wassen. Nu trek ik gewoon de hoes eraf, huppa doekje erover schone hoes en klaar is Kees. En als je een spuitluier hebt op zulk kussen....ik weet het niet lijkt mij niet zo fijn. Die van Hema leg ik de badkuip hup afspoelen en klaar maar hoe dat met die tempexbolletjes zit.....? Vraag me ook af omdat die kussens groter zijn of dat fatsoenlijk op de commode past?
    Hopelijk kan iemand je dat vertellen die zo'n kussen heeft? Ik ben gewoon een beetje 'hardop' aan het denken.

5. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Ik heb eerst een normaal aankleedkussen gehad maar omdat er niet zoveel tussen mijn dochter en zoon zit moest ik een tweede. Ik vond het normale aankleedkussen best klein worden voor mijn dochter en heb dus voor mijn dochter een kidzimpulz gekocht. En ik ben er wel tevreden mee!
    Maar het puntje van schoonmaken is er wel 1. Helemaal in het begin zijn er nog wel wat ongelukjes!

6. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik heb het kussen van kidz impuls , ik vind het niks . Kind zakt er in weg waardoor ik niet goed onder haar billen kan om de luier om te doen . Ze is nu 2,5 dus hier word tie inmiddels gebruik al glijbaan en chillkussen maar als aankleedkussen nee...

7. Linana

Linana Niet meer actief

Een normaal aankleedkussen heb ik en dat was indd niet het antwoord waar ik naar op zoek ben. Reden voor een ander kussen, al kost het wat meer, is vanwege de grootte.
    Mijn. Zoontje was er al vrij snel af gegroeid en ik vind ze gewoon onhandig kort.
    Wat schoonmaken betreft: er zijn hoezen voor die gewoon in de was kussen ;) of je legt er, zoals ik bij mijn normale aankleedkussen deed, gewoon een hydrofiel of handdoek op. Geen probleem dus.

Geen ervaringen verder?
    Merry en mjs: bedankt! Beide iets anders qua ervaring, maar heb er zeker iets aan!

Deel Deze Pagina