Ohjeeee ik ben begonnen met het ombouwen van de Bugaboo. Maar nu wil het niet lukken! Heeft iemand misschien aub tips? Ik heb 1 haakje over de O ring geplaatst, maar die andere gaat er never omheen, het touwtje is veel te kort en kan je ook niet langer maken! Ik heb de Bugaboo Cameleon! Hoop zo dat iemand kan helpen!!!??? Ik snap niet waarom ik niet gewoon die twee ringen er om heen krijg, doe ik iets niet goed of is mijn wagen niet goed? Als ik het frame op zijn kop neerzet lukt het helaas ook niet! Ik kom er niet meer uit! Hij is trouwens helemaal nieuw gekocht in 2010! Liefs, Ise Bo
Ik weet niet meer precies hoe het zit, is bij ons al een tijdje geleden dat ik 'm heb omgebouwd. Maar ik weet nog wel dat ik daar ook mee heb lopen klooien, dat ding moet je echt heel flink aantrekken om het eroverheen te krijgen!
Dank je wel voor de tip! het ligt dus niet aan mijn wagen?! Ik ben zo bang dat ik het stuk trek! En in mijn boekje staat dat ik dit eerst moet doen en daarna de klitteband vastmaken, daarna ben ik al helemaal klaar, maar ik krijg 'm niet nog strakker aangetrokken.
Ohhh wat een rot ring is het he. Hier heb ik de wagen al heeel vaak opgebouwd. Maar nog is het iedere keer stoeien met die ring. Ik zet hem meestal op zijn kant en leun er een beetje op. Succes !
Ja oei echt een rotding! Heerlijke wagen verder maar dit is wel erg raar gemaakt. heb je toevallig ook de Bugaboo voetenzak? Ik heb bovenin 2 gaten waar de gordels door moeten, maar welke van de 2 kies je dan? De bovenste of onderste, waar moet ik dan op letten? Bij de voetenzak waar het kind met de billen zit, zit bij mij een gat ... is dit om lucht door te laten ofzo? Er zitten er daar 2, eentje is voor de gordels, die andere bij de billen is 'over'?!
Ik ging het lezen voor de toekomst omdat ik nu de zitting er om heb zo gekocht en dus straks de bak en dan weer de zitting. daar kan ik je niet bij helpen maar voeten zak wel. nu kies je voor de geen die het diepste zit zeg maar. omdat je kindje nog klein is en dus de rest om de boven kant verdwijnt. als je kindje groter is heeft het meer aan de onder kant nodig.
Jij vroeg voor die gaten toch. de eerst zitten hoog de tweede laag zeg maar. (ik zei net diep) de voetenzak doe je aan de boven kant over je wagen heen. en door dat je kleintje nog klein is kies je voor de twee gaten die laag zitten zodat je kleintje goed strak in de wagen zit. snap je hem zo. vindt het wel moeilijk uitlegen
Oh dank je wel, nu snap ik 'm helemaal! Echt onwijs bedankt! En dan waar het kindje op zit, daar zitten ook 2 gaten, welke moet ik dan kiezen? degene die het verste weg zit of degene die het dichtstbij de rugleuning zit? Snap je mijn uitleg?
Voor het zitje erop doen moet je hem even op zijn zij leggen en een klein beetje druk geven door erop te leunen en dan kun je hem met een beetje kracht over de pin heen trekken. Voetenzak: De rug eerst over de bovenkant halen en dan de kap terug erop. Gordeltjes door de rug gaten halen, zij gordeltjes door de buitenste 2 gaten halen. het zit kussentje even omhoog halen en in de onderkant van de voetenzak er om heen duwen. Kruisstukje door het middelste gaatje halen en dan zit ie vast.
Er staat idd in het boekje (die meegeleverd wordt) dat je de frame op zijn zij moet leggen en een beetje op moet leunen anders krijg je het met geen mogelijkheid in de O ring.
Yep, idd even op zijn kant zetten en dan wat duwen, dan moet je hem eromheen krijgen. Wel kracht zetten hoor. Ik was ook bang dat ik m doormidden zou breken, maar viel mee