Heeft zara in de winkel dezelfde keus als online? Ik vind het leuke kleding maar als in de winkel t zelfde hangt dan online te krijgen is dan bespaar ik me de rit en ga ik online shoppen!
volgens mij hier wel aardig hetzelfde als op de website. Maar ik vind het grote voordeel dat je het in de winkel kunt voelen.
Niet iedere Zara heeft een babyafdeling. Helaas bij ons in Arnhem zijn er geen babykleertjes, dus ben ik aangewezen op webshoppen
Ik ben laatst speciaal naar een Zara gegaan omdat ik online zulke leuke kleertjes had gezien. Helaas bij die Zara viel het erg tegen. Online hadden ze veeel meer.
online is alles te krijgen, in de winkel niet. hou er wel rekening mee dat de baby truitjes vaak een kort bovenlijf hebben.
Ik bestel online en haal op in de winkel (volgens mij is dat gratis?). Vind het super leuke kleertjes, alleen jammer dat er geen drukknoopjes naast het hoofdgat zitten.
Ik vond het in de winkel heel erg tegenvallen. Alleen in de grote filialen is er een redelijke keus. Nee ik bestel altijd online! En vind Zara best groot vallen trouwens.
Vooral de broekjes vallen hier heel groot. De shirtjes zeg maar 1 a 2 maanden te groot (dus va 12 maanden kan hij hier va 13/14 maanden aan, de broeken in die maat past hij nog láng niet)
Julia loopt ook achter op de maanden van Zara, valt idd groot. Ze heeft nu een broek van Zara in maat 18-24 maanden, en die is nog ruim zat, terwijl ze met andere kleding naar 92 toe gaat. Maar je moet even naar de matentabel kijken en niet alleen naar de maanden.
Is er iemand die mij iets kan vertellen over de maten van Zara? ik zie alleen maar dingen staan als 3-6 maanden etc. Valt dit allemaal een beetje zoals bijvoorbeeld H&M? Of net als de normale kleding vd Zara, kleiner dan de H&M? Ik heb echt een super leuke haremjeans gezien voor mijn mini mannetje, maar twijfel nogal over die maten van hun....
Weet iemand of de webshop af en toe wordt bijgevuld? Zo'n leuk broekje gezien voor net geen 13,-! Maar helaas is onze maat op... (en idd vanwege de lange smalle broekjes de ideale pasvorm voor mijn kleine den!)
Ik was trouwens laatst in de zara, wat mij opviel was dat spijkerbroekjes geen elastiek erin hebben aan de bovenkant. Vond dat wel bijzonder aangezien dat een soort van must is voor babybroekjes....