Tot wanneer hebben jullie de commode gebruikt? Lotte zal 2 zijn als haar zusje wordt geboren en ik twijfel een beetje of we dan een extra commode aan zullen schaffen voor haar nieuwe kamer..
Mijn dochtertje kreeg met 2 jaar een peuterbedje en toen is de comode ook gelijk weggehaald.. Moet ik wel zeggen dat ze al van anderhalf op de wc poepte en ik dus geen poepluiers meer hoefde te verschonen..
Mijn dochter was 19 mnd toen haar broertje geboren werd en de commode staat op zijn kamer. Soms verschoon ik haar daar maar vaak genoeg ook ff op de bank ofzo. Ze slaapt nog wel in een ledikant en heeft een nieuwe kledingkast zodat de babykamer helemaal over kon naar haar broer. Als ze straks groter is en niet meer in dr ledikant past krijgt ze er een mooi bed bij maar dat duurt nog wel ff
Wij laten de commode nog wel staan bij mijn zoontje die dan 25 maanden is bij de geboorte van de tweede, ik vind het met omkleden etc nog wel heelmakkelijk, bovendien weet ik niet of hij dan al uit de luiers is en luier verschonen op de bank op bed of op de grond vind ik echt funest voor mijn rug
Mijn oudste dochter is 2 en half, maar gebruik nog steeds de commode om haar daar aan en uit te kleden.....
Hmm de meningen zijn dus echt verdeeld. Ik zie ook wel de handigheid van het verkleden/verschonen op een commode, daarentegen lijkt het me weer zonde van zo'n commode als die maar even gebruikt wordt. Ik koop dan liever een normale ladenkast of zo'n mooie buikkast waar dan nog een aankleedkussen boven op kan.. Ik wacht de overige reacties nog even af
wij hebben bij de nieuwe kamer van Lars meteen een bureautje gekocht. Dus een halfhoogslaper die nu laag is, een kledingkast en een ladenkastje waarop ene speciale plank ligt die straks aan het bed wordt vastgemaakt zodat het een bureautje is. Nu ligt de plank op het ladenkastje en gebruiken we die als commode. Hij is maar ietsje lager dan een gewone commode. En verschonen boven doen we eigenlijk alleen bij het wakker worden en naar bed gaan. De rest van de dag beneden op de grote tafel.
Toen Eva anderhalf was en zij haar kamertjes moest inleveren voor haar zusje hebben wij een drie-lade kast gekocht waar we en aankleedkussen op konden leggen, maar ook dat de kast voor later goed te gebruiken zou zijn. Vanaf haar tweede is ze in een peuterbedje gaan slapen en sindsdien de kast ook niet meer gebruikt als commode. Zonodig verschoonde ik gewoon op haar bed. Kwebbel
Ryan was bijna 2 toen we gingen verhuizen. Hij heeft toen een groot bed gekregen en geen commode meer op zijn kamer. Elke keer beneden op tafel of gewoon op de grond of bed z'n luier verschoond. Ik zou er geen bij kopen, je kunt die bij de baby straks toch gebruiken als het nodig is?
Nu staat de commode nog op mijn dochters kamer maar zodra haar nieuwe meubels komen gaan haar ledikantje, kast en commode naar de baby-kamer. Ik vind het persoonlijk niet nodig een tweede commode aan te schaffen.
ik heb de commode bijna niet gebruikt alleen de eerste weken maar daarna heb ik beneden een aankleedkussen neergelegd en daar ligt onze voorraad pampers en dat ga ik bij de tweede weer doen de commode staat trouwens nog op de babykamer ons zoontje heeft al een nieuwe kamer gekregen met nieuw bed etc
Wen, Ik heb voor Lisa een ladenkast gekocht die (bijna) net zo hoog was als de commode. Ik gebruik hem nog steeds bij het verschonenen en aan/uitkleden van Lisa. En heb er nu haar ondergoed en sokjes en pyama;s in liggen. Soms ook de luiers.
Zo hebben we het nu idd ook besloten. Heb een onwijs leuke winkel ontdekt hier vlakbij die allemaal mooie barok meubeltjes verkopen..gaan daar donderdag even kijken of we mooie ladenkast en kledingkast kunnen vinden. Dank allemaal voor het meedenken!