Hallo Dames, Zijn er hier moeders die ervaringen hebben met kindival? Dus ik hoef niet te horen hoe slecht het wel misschien niet is, en dat het misschien een periode is die vanzelf over gaat! Ik wil gewoon even de ervaringen weten daar ik van plan ben om het te gaan gebruiken i.v.m maandenlang iedere nacht er 20 keer er uit moeten en een kind die om 04.00 klaar wakker is. Alvast bedankt, Cynthia
ik heb het echt jaaaaaaaaaaaaaaaren terug gebruikt bij mijn dochter(nu 10) die dacht dat de halve nacht was bedoeld om te spelen. ik gaf haar met het begin van de avond in haar fles kindival. en ze werd er rustig van en viel makkelijker in slaap. en kwam er achter dat de nacht was om te slapen. heb het niet heel lang achter elkaar gebruikt(dat vond ik toen een eng idee) gaf het een paar dagen wel en een paar dagen niet. maar op een gegeven moment lag ze gewoon lekker op tijd in haar mandje ,en sliep lekker. mijn ervaringen waren toen dus goed,maar zeg er wel eerlijk bij dat het inderdaad heel lang terug is groetjes
Oke, maar het heeft in ieder geval wel geholpen dan. Mijn zoontje denkt ook om 04.00 dat het tijd is om te spelen. Nou je kan je wel voorstellen dat ik hartstikke moe er van word.
meis ,daar wordt je ook ONWIJS moe van! dat kan toch niet anders? ik heb het toen op aanraden van mijn huisarts gekocht, en ik was er met wat blij mee. het kon geen kwaad volgens hem. ik voor mij ,was er ontzettend mee geholpen. en mocht dit druktemakertje ook zo gaan spoken 'snachts haal ik het zeker weer in huis. groetjes diana ps toen ze ouder werden en erg bang waren met oud en nieuw gaf ik het ze ook. waren ze wel gewoon wakker met al dat geknal om middernacht,maar geen super huil/gil/schreeuw buien meer.
Ik ga het morgen zeker gelijk halen en dan maar hopen dat ik een keer rust heb 's nachts. bedankt voor je reactie.