waar kun je een aankleed kussen kopen wat niet al te duur is? en zijn alle aankleedkussens dezelfde maat?
nou ik d8 ook dat er geen verschil inzat..dus heb er eentje uit de schappen getrokken..maar die van mij is veel te slap...dus zou voor een stevige gaan...waar de hoes wel moooi op valt...die zullen wel durder zijn!
nee, sommige zijn groter. die van knoef bijvoorbeeld (met schuimballetjes erin, en stevige buitenstof. à la de fatboy-zitzakken) zijn ietsje groter dan veel 'gewone'. wij gaan zo'n knoef-ding kopen, en die zijn 25 euro. geen idee wat andere kosten. ik denk wel minder. ik zag ze ook bij de Hema liggen; die zijn meestal niet zo duur. shop ze! succes!
Ik heb er 1 van de hema, die is lekker dik en was iets van 12 euro. Ik heb ook een goedkope van een paar euro van de ikea en die gebruik ik alleen in de douche.
ik heb al hoezen voor om het aankleedkussen heen en die zijn 72x45 cm dus moet die maat sowieso maar meenemen als ik ga shoppen nog andere tips?
ik heb hem van de hema 12 euro en daar passen al hoezen omheen. hij is ideaal en niet te duur! ik heb hoezen van de hema maar ook van de prenetal!
een tijdje geleden stond er in het krantje van de wibra een aankleedkussenhoes die hebben we toen gehaald. maar dan zal ik binnenkort wel ff bij de hema kijken voor een aankleedkussen. weet iemand teovallig of ze bij de hema ook iris/vvv bonnen aannemen?
Er is nog wel een grotere maat aankleedkussen. Maar dan moet je hard zoeken.. Die bij de hema is gewoon de standaard maat..
Hier een Knoef en een prenatal aankleedkussen. Knoef is heerlijk, alleen nu na een jaar, gaan de bolletjes allemaal opzij als ik mijn zoontje erop leg. Knoef gaat straks naar de jongste telg en mijn zoontje op het "gewone" kussen. Maar Knoef is heerlijk!
oa. op marktplaats adverteert iemand met die dingen (nieuw zijn ze dan uiteraard). in allerlei kleurtjes te krijgen en ze kosten rond de 25e.
Afgelopen zaterdag bij de v&d een aankleedkussen gehaald voor 10 euro. De hoezen van de prenatal passen er iig prima omheen.
ik heb aankleedhoezen van de wibra. waren paar weken geleden in de aanbieding voor 1,99 per stuk. dus meteen 2 gehaald in het roze. haha
Waarom een aankleedkussen van 25 euro terwijl ze bij de Hema 10 euro kosten? Hoe lang ligt zo'n kindje er nou op?
ehm die van mij toch wel zeker tot een jaar of 3. En dat hier x 2 kids, dus heb 'm bijna 6 jaar in gebruik gehad. Was er eentje van de Hema. Voor deze frumpie zal ik toch echt een nieuwe moeten halen, want de oude is nu inmiddels wel een keertje lek @Meisje: en niet gezien dat ze er hetzelfde uit zien? ach...heb je er 1 voor boven en 1 voor beneden. Is ook wel handig hoor
Ik bedoel niet in jaren, maar meer in 'aankleedtijd' of 'luier-verschoontijd'. Dat je een goed slaapmatrasje wilt kan ik begrijpen, maar zo'n aankleedkussen hoeft toch niet speciaal te zijn ofzo? Als het maar een beetje dik is toch?