Bevestigen gordels MaxiCosi Priori

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door foetbal, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    Na het wassen van de bekleding van de MaxiCosi Priori moeten de gordeltjes er weer in.
    Aan de achter/bovenkant kunnen de gordels aan een haakje vastgehaakt worden, de gordels zitten dan aan die kant vast.

Aan de onderkant zit er aan beide gordels een metalen plaatje met twee uitsparingen.
    In de ene uitsparing zit het gordeltje vastgenaait, en de andere uitsparing is leeg.
    Dit deel van de gordel moet ook ergens in het stoeltje vastgemaakt worden, ik heb alleen geen idee waar.

In de handleiding wordt wel over de achter/boven gordeltjes gesproken, maar niet over die onderste.
    Is er iemand die kan vertellen hoe ik deze bevestig, en waaraan?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik heb hem nog niet hoeven te wassen, maar lees graag mee zodat ik dan niet in de probleempjes kom!

3. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Als het goed is zitten er aan beide zijkanten in het plastic van de autostoel een langwerpige uitsparing.
    Daar moet dat ijzeren stukje met de gordel doorheen. Dat ijzeren plaatje haal je op zijn zijkant door die gleuf in het plastic van de stoel. Vervolgens leg je dat ijzeren plaatje plat en dan zit hij vast als je aan de gordel trekt.

Deel Deze Pagina