Wat te dragen in de reiswieg?

Discussion in 'De babyuitzet' started by SterretjesMama, Dec 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

Apr 14, 2010
    775
    0
    0
    Hoi dames,

Zit me even iets af te vragen .. Onze dochter verwachten wij rond half april en we hebben vorige week de Stokke kinderwagen gekocht.
    Nu kan ik hierbij een voetenzak (binnenkant fleece) bij kopen maar is dit niet te warm voor de periode die er bij ons aan zit te komen?
    Ik heb er al wel een fleece dekentje bij .. Maar heb geen idee wat ze moet dragen in die periode in de reiswieg.
    Wie kan mij meer vertelllen? ;)

2. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook een Stokke eigenaar (nouja, in bestelling ;) ) en ik overlegde 2 weken geleden met een medewerker van de babydump en die gaf zelf aan dat de stokke slaapzak (model '10, past er wel goed in) voor het voorjaar/zomer veel te warm is.
    Hun fleece omslag deken ('11) kan opzich wel, maar die vond ik veel te prijzig voor het simpele idee (80/90 euro meen ik, creme doek met een touwtje).
    Ik kreeg de tip gewoon lakentje-dekentje en denk dat ik voor een Koeka deken wafel/flanel ga die er leuk bij kleurt. Kan altijd nog een simpel fleece dekentje tussen als we voor de verandering geen hittegolf in mei hebben dit jaar ;)

3. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

Apr 14, 2010
    775
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie!
    Fijn zo'n mede-stokke-gebruiker ;)
    Nee die voetenzak leek mij inderdaad ook erg warm voor die periode .. En de fleecezak waar jij het over hebt (beige met een touwtje onderin) vond ik ook al erg prijzig om erbij te doen.
    Ik had het over het gestipte dekentje wat ook bij de Stokke zit! Maar bedankt voor je ideeen, denk dan ook maar gewoon een lakentje erbij te doen, wel zo makkelijk.
    En die hitte golf zien we tegen die tijd wel weer, haha ;)

Succes met je stokke ook! (Welke kleur? .. nieuwschierig. Wij hebben de beige)

4. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    De slaapzak ziet er inderdaad heerlijk uit. Ondanks dat we de '11 editie in bestelling hebben heb ik staan frobelen met de slaapzak van de '10 versie. Paste prima maar als de kleine echt midden mei komt is de kans niet zo groot dat ze er gebruik van gaat maken. Tegen de tijd dat het nodig is, is ze wellicht uit de wagenbak gegroeid en kan ze lekker in de voetenzak die bij de buggy-inzet hoort.
    Simpel lakentje-dekentje is dan het makkelijkste. Inderdaad, bij de '10 zit een dekenje bij, die met bolletjes. Erg schattig! Ik denk samen met een lakentje zo nodig een poosje dubbel gevouwen voldoende.
    Wij hebben een babyblauwe in bestelling (fotoalbum staat een foto van), dus ik ben nog geen gebruikster helaas :D Kost even wat maar dan heb je ook wat.
    Dekentje zit er bij de '11 niet meer bij dat vond ik wel jammer want die bolletjes zijn zo cute. Ik denk dat ik er een wit/grijze koeka deken bijbestel, staat ook mooi!

Share This Page