Aankleedkussen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Moaatje, Apr 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,234
    7,280
    113
    Female
    Brabant
    Ik vind in de box ook geen fijne hoek om te verschonen.

Lotte, als je een hydrofiel neerlegt, hoef je bij spugen ook niet heel het kleed te verschonen.

Wij hebben ook een hydrofiel op de aankleedkussenhoes liggen, waarom weet ik eigenlijk niet ;). Misschien voor eventuele poepvlekken, maar dat gebeurt eigenlijk nooit.

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Wij hebben er alleen eentje op de commode liggen (van de HEMA). Met 3 hoezen erbij. En op die hoezen ligt dan nog een hydrofiele luier. Die vervangen we regelmatig, als C weer eens druk was, en je niet optijd zijn billetjes omhoog houd ;)

De keren dat ik beneden heb verschoont, heb ik dat gedaan op het matje die bij de luiertas zat. Maar dat is misschien 2 of 3 keer gebeurd. Op de commode heb je alles bij de hand aan doekjes, luiers, cremes en poedertjes, Wel zo makkelijk..

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben nu 2 aankleedkussens (allebei gewoon van de HEMA) en 4 hoezen erbij. Of het bevalt weet ik nog niet, want ons kindje is er nog niet. Maar ik denk dat twee van de kussens (één boven en één beneden) sowieso wel genoeg is.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik gebruik het aankleedkussen beneden trouwens nooit om te verschonen.. :) Ik gebruik het alleen 's avonds als hij in bad gaat. Verschonen doen we meestal op de bank, de grond of de tafel, maar net hoe het uitkomt. En als ik dat zo lees hier heb ik tot nu toe eigenlijk geluk gehad dat er geen "ongelukjes" gebeurt zijn.. :)

5. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    heb er 2.. 1 in de badkamer en een xl op de commode van kidzimpulz. ik vind de grote fijner en is verder een beetje als de knoef.

6. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb er 1 van Babouche, is wel duur. Maar hij is van badstof en heerlijk zacht. Het is dus echt een kussen en hij kan ook gewoon in de wasmachine :D

7. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Ja, ik weet het... maar ik ken mezelf dat vergeet ik dan 9 van de 10 keer...

Share This Page