Aankleedkussenhoes Bébé-Jou

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Susannelilian, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Welke aankleedkussenhoes past goed om het aankleedkussen van Bébé-Jou? Heb bij een tweedehands aankleedkussen hoezen van de Prenatal gekregen, maar deze zitten eigenlijk niet mooi (ze zijn gewoon net wat te krap). Het is niet zo dat ze onbruikbaar zijn, maar vind het mooier als ze echt goed passen. Verder ben ik wel heel blij met het aankleedkussen, is lekker dik en stevig! :)

Ik hoor het graag.

Groetjes Susanne

2. mammalies

mammalies Actief lid

4 mei 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koeka past heel goed en Jollein ook volgens mij. Ik heb ze zelf gemaakt, dus die passen ook ;)

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Oké, dan kan ik daar ook naar kijken. Heb bij Babypark ook 3 bijpassende Bebe-Jou hoezen gevonden die ik leuk vond. Maar meer opties is altijd fijn! Die van Koeka weet je zeker? Zijn alleen wel heel erg duur. Jolein ben je dus niet zeker van, hopelijk zijn er anderen die het wel zeker weten. Zijn wel een stuk aantrekkelijker qua prijs :) Maar bedankt voor je reactie!

4. JMMH

JMMH Niet meer actief

Wij gebruiken er hoezen van HEMA voor. Kan ook prima!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb ook een koeka hoes en bebe jou aankleedkussen. En nog wat goedkope van jollein voor als de koeka in de was zit;) maar vind die koeka er wel mooier om zitten.

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Die zullen ook lekker voordelig zijn, bedankt voor de tip!

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dat die Koeka mooier zit mag ook wel voor die prijs ;), maar dat vind ik voor een aankleedkussenhoes echt teveel geld.

8. stroopwafel84

2 jul 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind die koeka hoes eigenlijk helemaal niet zo mooi zitten... Is eigenlijk net wat te groot... Heb een hoes van isi die mooier zit en een van babys only, deze zijn net wat kleiner en zitten mi mooier om het kussen

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Jullie hebben ook het Bebe- Jou aankleedkussen? Ga ik daar later ook nog eens naar kijken, bedankt!

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Dat is dan apart, want de koeka hoes is idd groter dan de gemiddelde hoes. Maar t bebe jou aankleedkussen is ook groter, waardoor hij juist wel mooi om dat kussen past en niet om andere kussens..

11. stroopwafel84

2 jul 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wij hebben ook een bebe jou aankleedkussen

12. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Ik heb de jollein hoezen! Is mij niet opgevallen dat ze niet goed passen. Ik vind ze goed en voordelig!

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heb ook een Jollein hoes op mijn verlanglijstje gezet naast die 3 van Bebe-Jou zelf, hopelijk gaan we die ook krijgen en anders kunnen we hem altijd nog zelf kopen. Zijn inderdaad erg leuk geprijsd! :)

Deel Deze Pagina