Welke aankleedkussenhoes past goed om het aankleedkussen van Bébé-Jou? Heb bij een tweedehands aankleedkussen hoezen van de Prenatal gekregen, maar deze zitten eigenlijk niet mooi (ze zijn gewoon net wat te krap). Het is niet zo dat ze onbruikbaar zijn, maar vind het mooier als ze echt goed passen. Verder ben ik wel heel blij met het aankleedkussen, is lekker dik en stevig! Ik hoor het graag. Groetjes Susanne
Oké, dan kan ik daar ook naar kijken. Heb bij Babypark ook 3 bijpassende Bebe-Jou hoezen gevonden die ik leuk vond. Maar meer opties is altijd fijn! Die van Koeka weet je zeker? Zijn alleen wel heel erg duur. Jolein ben je dus niet zeker van, hopelijk zijn er anderen die het wel zeker weten. Zijn wel een stuk aantrekkelijker qua prijs Maar bedankt voor je reactie!
Ik heb ook een koeka hoes en bebe jou aankleedkussen. En nog wat goedkope van jollein voor als de koeka in de was zit maar vind die koeka er wel mooier om zitten.
Dat die Koeka mooier zit mag ook wel voor die prijs , maar dat vind ik voor een aankleedkussenhoes echt teveel geld.
Ik vind die koeka hoes eigenlijk helemaal niet zo mooi zitten... Is eigenlijk net wat te groot... Heb een hoes van isi die mooier zit en een van babys only, deze zijn net wat kleiner en zitten mi mooier om het kussen
Dat is dan apart, want de koeka hoes is idd groter dan de gemiddelde hoes. Maar t bebe jou aankleedkussen is ook groter, waardoor hij juist wel mooi om dat kussen past en niet om andere kussens..
Ik heb de jollein hoezen! Is mij niet opgevallen dat ze niet goed passen. Ik vind ze goed en voordelig!
Heb ook een Jollein hoes op mijn verlanglijstje gezet naast die 3 van Bebe-Jou zelf, hopelijk gaan we die ook krijgen en anders kunnen we hem altijd nog zelf kopen. Zijn inderdaad erg leuk geprijsd!