Ik had al een topic geopend of er bij gebruik van de puckababy gogo nog een vestje gebruikt moet worden ivm blootliggende armen en schouders? Maar ben ook benieuwd naar mensen die ervaring hebben met deze wikkeldoek? Hoe bevalt hij?
Ik heb hem toevallig met de mamamazzeldagen gekocht. Hij staat schattig, en ik doe hem s morgens aan over haar pyjama. Met dit weer heerlijk, niet te warm en niet te koud zo. Bij de prenatal is het goedkoopst. Ik had hem met korting voor maar 16 euro.
Ik heb hem ook maar helaas nog niet in gebruik. Ik denk gewoon lekker voor over de pyama smorgens of voor het naar bed gaan
Ik heb hem bij mijn dochtertje veel gebruikt! Ideaal. Heerlijk om haar in de kraamtijd in te wikkelen in huis zodat ze warm genoeg bleef. Met naar buiten gaan in de maxi cosi deed ik haar wel echt een dik vestje/ jasje nog aan hoor! Want van boven bij het nekje liggen ze er niet helemaal in en als ze met de armpjes gaan maaien liggen ze van boven niet helemaal bedekt meer. Mijn dochtertje is ook van januari en toen was het echt koud..in de min. Ik heb wel een tip voor de gebruikers! Let goed op t klittenband... er zitten van die mooie zilverkleurige satijnen randen aan de doek en als t klittenband daar aan vast kleeft per ongeluk en je moet t los trekken dan gaat dat mooie satijn rafelen of pluizen! Dat vond ik wel jammer.
Bedankt voor jullie reacties! Zoals ik hier lees is het dus wel de moeite waard om hem aan te schaffen. Ik heb nu van die badstof wikkeldoeken met zo'n capuchon erin maar daarbij ligt hij binnen een minuut bloot. Bedankt voor de tip pearls!