Bedankt! Ik maak ze soms in opdracht voor anderen maar heb momenteel teveel klusjes liggen en te weinig tijd over
Ik heb er 3 van Baby's Only.... De lichtblauwe kabel, de donkerblauwe met witte sterren en de donkergrijze gebreide (stoer) met lichtgrijs middenstuk. Ze blijven alle drie erg mooi na het wassen, vind wel dat qua pasvorm de lichtblauwe kabel het minst is, die zit bij mij om het waskussen erg strak....de andere twee rekken beter mee (iets minder stug als de kabelversie).
Het is soms gemakkelijker om over een simpele hoes een (mooie) hydrofiel te leggen, want soms moet je anders zo vaak de hoes wassen dat je echt een megavoorraad hoezen in huis moet hebben
In het begin zeker ja, als de beeb nog bijna elke keer piest zodra de luier af gaat en de spuitluiers tot in de nek zitten
@ Zwangernr6 Heb je dan ook een werkbeschrijving? Kunnen naaimachinekneuzen dit ook? Ik heb echt 0,0 geduld en mn moeder probeert al jaaaaren mij aan 't handwerken te krijgen. Zij doet het heel veel en ik weet dat je dan gewoon unieke exemplaren krijgt. Dat vind ik stiekem wel een beetje leuker dan die massaproductie.