Aankleedkussenhoes koeka of baby's only

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tiara, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    jeetje Zwangernr6, lijkt net echt, ziet er heel mooi uit!

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ohh heel mooi!!!
    Maak je ze ook voor zp-leden?:D:D

3. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Bedankt! Ik maak ze soms in opdracht voor anderen maar heb momenteel teveel klusjes liggen en te weinig tijd over ;)

4. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb er 3 van Baby's Only....

De lichtblauwe kabel, de donkerblauwe met witte sterren en de donkergrijze gebreide (stoer) met lichtgrijs middenstuk.

Ze blijven alle drie erg mooi na het wassen, vind wel dat qua pasvorm de lichtblauwe kabel het minst is, die zit bij mij om het waskussen erg strak....de andere twee rekken beter mee (iets minder stug als de kabelversie).

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Het is soms gemakkelijker om over een simpele hoes een (mooie) hydrofiel te leggen, want soms moet je anders zo vaak de hoes wassen dat je echt een megavoorraad hoezen in huis moet hebben ;)

6. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

In het begin zeker ja, als de beeb nog bijna elke keer piest zodra de luier af gaat en de spuitluiers tot in de nek zitten ;)

7. WitteN

WitteN Niet meer actief

Dat wilde ik ook toevoegen, zo vaak vies dat ik blij ben goedkope gekocht te hebben!

8. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    @ Zwangernr6
    Heb je dan ook een werkbeschrijving? :p Kunnen naaimachinekneuzen dit ook? Ik heb echt 0,0 geduld en mn moeder probeert al jaaaaren mij aan 't handwerken te krijgen. Zij doet het heel veel en ik weet dat je dan gewoon unieke exemplaren krijgt. Dat vind ik stiekem wel een beetje leuker dan die massaproductie.

Deel Deze Pagina