aankleedkussens...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Suits, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb er 1 bij de badset gekregen, van luma. Vind hem er mooi uitzien en hij lijkt me stevig.

2. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Voor onze zoon hebben we de goedkope van de babydump. Deze is altijd goed bevallen tot we een nieuwe kochten voor onze dochter van bebe jou. Deze is zoveel steviger en dikker, lijkt me toch comfortabeler voor een baby.

Die van de babydump is overigens nog wel helemaal in orde na bijna 3 jaar gebruik, wat dat betreft is de prijs-kwaliteit ds prima.

3. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Hier Prenatal en na 15 maanden gescheurd.

4. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Na op marktplaats gekeken te hebben toch maar een nieuwe gehaald.
    Vind ik voor dit product toch een frisser gevoel :)

En toch weer een bebe jou, dingen die scheuren hou ik niet van :x

Bedankt voor alle reacties iig, het heeft mij wel geholpen met de keuze!

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hema, zijkant is wel gescheurd, maar dat zie je toch niet met een hoes eromheen ;) Maar nou heb ik ook niet de grootste/dikste kinderen. En eigenlijk word het nu alleen nog gebruikt bij het tandenpoetsen, binnenkort toch maar weggooien

6. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ik ben pas in verwachting van ons eerste, maar waarom willen jullie twee aankleedkussens als jullie twee kinderen hebben. Je kunt ze toch niet tegelijkertijd verschonen?
    Kan me overigens wel voorstellen dat je er eentje beneden en eentje boven wilt. Wie kan me vertellen waarom ik veel mensen over twee aankleedkussens hoor praten? :)

7. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Omdat ik geen zin heb om Thijs te verschonen op de babykamer als deze net slaapt. En omdat ik geen zin heb om met de baby 's nachts Thijs zn kamer in te moeten zodat deze ook weer wakker wordt :D

De badkamer vind ik niet handig, eigen slaapkamer ook niet, en de woonkamer ook niet (ik loop altijd naar boven, naar de kamer), omdat babietjes spugen, plassen en poepen tijdens het verschonen kan er weleens wat misgaan waardoor je een nieuwe set kleding nodig hebt, dus handiger in eigen kamer waar alles aanwezig is.

Deel Deze Pagina