Plaatsen Mirena viel onwijs mee

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door GingerAle, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Even een positief verhaal omdat ik zelf her en der wat horror had gelezen die mij niet geruster maakte. Ik heb vandaag een Mirena laten plaatsen en het viel zo enorm mee! Zelfs het gevoelige deel met het openen van de baarmoedermond was niet meer dan een kneepje. En het was meteen mijn eerste ervaring met een eendenbek, ook iets waarvoor ik even huiverig was, maar dat bleek nergens voor nodig.

Nu hopen dat het op wat bloedverlies na ook goed blijft gaan. Tot nu toe ben ik blij. :)

2. Masi

Masi Lid

21 dec 2016
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat goed om te horen. Bij mij was het plaatsen toen de tijd ook horror. maar nu mag ik het gelukkig bij de gyn laten doen.
    Heb er nu wat meer vertrouwen in :)

3. Fabje123

Fabje123 Bekend lid

9 jan 2016
    555
    53
    28
    Vrouw
    Bij mij was het na de bevalling een eitje. Mijn eerste spiraaltje, voordat ik ooit zwanger was geweest, deed veel meer pijn. Dus dat biedt hoop :)

4. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    ik vond het ook prima te doen, heb eigenlijk geen pijn gevoeld, meer soms wat raar.

5. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    hier ook de 1e keer ging ik bijna neer na het plaatsen, en ik kan best wat hebben. Na bevalling, fluitje van een cent. En nooit meer ongesteld! jeeej

6. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Heb vanmorgen ook spiraaltje laten plaatsen. 7 weken geleden bevallen en geen centje pijn gevoeld!

Deel Deze Pagina