Menstruatieachtige krampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nina010, 10 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Hallo meiden

vroeg mij af of jullie dit herkennen..

Vanacht werd ik wakker om te gaan plassen ( ik hoef jullie niet te vertellen dat dit wel een keer of 4-5 per nacht gebeurd)en toen ik wakker werd voelde ik meteen een best heftige menstruatieachtige kramp die tijdje aanhield en zelfs mijn bovenbeen voelde pijnlijk/krampachtig aan. Dit is na een tijdje weggegaan en ik ben weer in slaapgevallen.

Ik vond het maar raar. Herkennen jullie dit? wat kan het zijn geweest?
    (mijn kleine is trouwens al ingedaald)

gr, nina

2. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    niemand???

3. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi nina,

Het zou een oefenwee geweest kunnen zijn. Ik herken het gevoel niet maar je kunt nu al last hebben van oefenweeën. Dat is verder niks om je zorgen over te maken, je baarmoeder bereidt zich dan vast voor op de bevalling.
    Als je nog twijfelt zou ik het bij je eerstvolgende bezoek aan de vk even melden.

liefs sallie

4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Vast een oefenwee!

5. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ik heb er bij mijn dochter ook veel last van gehad. dat is een oefenwee en kan vaker nog gaan voorkomen aangezien je op het eind loopt. sterkte ermee.

6. Mina1301

Mina1301 Lid

7 jun 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bijna even ver als jij en ik had vanmorgen ook wat last van krampen. Het zou heel goed een oefenwee kunnen zijn, want dat is voor deze termijn op zich wel normaal.
    Maar ik zou het inderdaad navragen als je het niet zeker weet of als je niet gerust bent!

Beter een keer te veel bellen!

7. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hey meiden, allemaal dank voor jullie reactie! Had ik zelf nog niet eens aan gedacht.. een oefenwee. owjee als ze zo aanvoelen haha. Voelde aan als een intens heftige menstruatiekramp ik bleef ook stil liggen was zo'n intens gevoel.

8. jane1984

jane1984 Actief lid

27 jul 2006
    115
    0
    0
    hoi Nina

Dat wat jij beschrijft is inderdaad een voorwee heb er ook erg veel last van zo erg dat ik niet eens meer echt durf te gaan wandelen want het doet echt heel erg pijn.
    en dan zijn het nog niet eens echte weeen hahaha die doen nog veel meer zeer.
    Maar het is erg vervelend.

groetjes jane

Deel Deze Pagina