Dit jaar maken mijn man en ik een kerstbrunch voor de opa's en oma's. Ik weet dat er wat broodjes en lekker beleg bij kunnen en eieren misschien? maar wat kan er allemaal nog meer bij een brunch? ik heb eigenlijk geen idee. Iemand tips of leuke ideeen?
scrumbled eggs (dan de je de eieren in de pan alsof je een eitje wilt bakken maar dan blijf je roeren.
en verder idd wraps, stukjes quiche etc. Moet ook beetje aan high tea denken dan heb je dat er ook bij. het leukst is als je dan kleine hapjes hebt, dan kun je van alles proeven. Iets van een zoet brood al la krentenbrood of suikerbrood is ook lekker. Succes!
verschillende broodjes/ kleine croissants/ sausijzenbroodjes/ luxe bladerdeeghapjes.. Verschillende vis soorten zoals, zalm/paling/ makreel.. Soep.. Salade.. Fruitspiezen.. kleine gehaktballets, stukjes worst, kippenpootjes..
Dat was ook mijn idee, alleen op de soep en kleine gehaktballetjes etc na. Dat vind ik dingen wat meteen zo vullen, dus dan zit je al snel vol...
Kleine amuseglaasjes vullen met beetje zalm met dille doet het ook altijd goed. Verder kan ik me alleen maar aansluiten bij de vorige hapjes, héérlijk!!
Er mag ook iets van yoghurt met lekkere dingetjes om er in te doen (fruit o.i.d.) bij. En wat dacht je van champagne om het gebeuren mee te beginnen?
ik krijg er trek van. Goede ideeen, op de vis na want we zijn allemaal niet zulke viseters. Maar heel erg bedankt hier kan ik echt veel mee.
Tulband, kerstbrood, salades, gekookt eitje, luxe vleeswaren, gehaktballetjes in saté saus, paar soorten kaas, brie, stokbroodjes, croissants, luxe bolletjes, ooooo, honger .