jeuk! sinds 2 dagen word ik er gek van... erge jeuk aan de handpalmen (periodes op een dag) ook aan de buiik,borsten , dit allemaal zonder uitslag op de huid iemand enig idee of dit erg is of dat het er gewoon bij hoord herkent iemand dit
jeuk aan de handpalmen herken ik ook. Daar begint bij mij altijd ecseem mee. Ik heb dan eerst een paar dagen ongeloofelijke jeuk en branderigheid en dan na een paar dagen onstaan er blaasjes en is het mis.
Vervelend is dat he? Ik heb er ook last van vooral op mijn buik en borsten. Ik smeer het in met een vette creme zodat ik mezelf niet openkrab. En als ik me krab dan gebruik ik zoveel mogelijk mijn vingertoppen en niet mijn nagel. Ik heb ergens gelezen dat het komt door hormonen.. gr.
ik herken het wel. ook op mijn buik en rug er irritant. ik heb een grote pot babycreme en daar vet ik me dan eme in en als ik ga slapen mijn handen ook. dat scheelt wel veel vind ik.
vreselijk die jeuk, ik heb eczeem op mijn beide armen gehad, heb hydrocortison zalf bij de huisarts gekregen geneest super snel!!!