Ik lees hier regelmatig topics waarin meiden buikpijn/ongipijn/bandenpijn ervaren. Ik ben nu 8 weken zwanger en heb dit helemaal niet... en omdat al die pijntjes net "normaal" zijn tijdens een zwangerschap, vraag ik me op den duur af of het wel normaal is dat je het niét voelt?
Je hebt nog 32 weken om van alles te gaan voelen... dat komt waarschijnlijk gewoon vanzelf. Het is geen vereiste het komt gewoon vaak voor maar er zijn altijd uitzonderingen.
Voor iedereen is een zwangerschap persoonlijk en uniek. Wat de één voelt hoeft de ander niet te voelen. Ze zult vast niet de enige zijn die (nog) niets voelt. Misschien moet je daar zelfs wel blij mee zijn. Ik heb namelijk met die krampen op bed gelegen...niet echt plezierig dus... Dus trek je niet te veel aan van de symptomen van anderen. Dit is jouw zwangerschap! Geniet ervan!
hey Nessa! maak je geen zorgen! de ene heeft het wel de andere niet en je moet er echt niet om vragen hoor! ik heb enkel de eerste 5 weken geen kwaaltjes gehad. sindsdien het een na het ander en dat is ook niet zo plezant.... heb zelfs in het ziekenhuis gelegen want ik kon niet meer eten of drinken zonder dat het er allemaal terug uitkwam. daarna zijn mijn bekkenproblemen begonnen dan de zure oprispingen... een zwanger lichaam kan ontzettend veranderen dus als je het allemaal niet ondervindt... relax en geniet 100% van je zwangerschap... want eigenlijk vind ik het toch wel vrij snel voorbijgaan. groetjes en veel succes! Sig