ik ben zelf 3 kilo aangekomen maar nu na de 12 weken ook al weer kwijt geraakt. Zelf hou ik ook heel makkelijk veel vocht vast. Remedie daartegen is veel water drinken zodat je je nieren blijft stimuleren. Elke keer dat ik naar de wc ben geweest drink ikook meteen weer 1 tot 2 glazen water. Helpt heel veel. Maar ook slapen met je benen omhoog scheelt, je moet er snachts waarschijnlijk wel een paar keer uit maar je raakt het wel kwijt. Probeer het maar, een paar dagen flink wat water drinken denk dat het al verschil maakt. Maak je er verder niet zo druk om, als je je zelf nog goed voelt dan is het oke. Groetjes labmuisje
ik ben nu ook al flink aangekomen zo rond de 12 kilo ongeveer denk ik. moet volgende week weer naar de vk en dan zullen we het wel weer zien wat er aan zit. ik eet niet veel vet en drink zo'n 1,5 liter water op een dag naast de kopjes thee en melk en eventueel andere dranken. ik eet ook veel fruit het is ook maar net of je lichaam het vast houd denk ik. normaal gesproken heb ik geen aanleg om dik te worden woog altijd zo rond de 55 kilo en kon eten wat ik wilde maar dat is nu niet meer zo. ik denk ook maar het hoort erbij en straks als die kleine er is gaan we ons best weer doen om het eraf te krijgen.
Nou meid... stel je gerust.. toen ik de eerste keer zo ver was als jij had ik er al 24 bij zitten hoor.. Uiteindelijk waren het er 35
gisteravond even weer op de weegschaal.. ben nu precies 10 kg aangekomen.. Ik denk toch dat dit wel redelijk normaal is, maar heb geen idee.. Ik groei voor de rest nergens over mijn lichaam, alleen mijn buik. Hou ook weinig tot geen vocht vast, dus de extra kilo's zitten toch echt rond mijn buik (en heupen 8) ) Groetjes Kalush
Ik ben nu 9,5 kg aangekomen.... maar houd ook vocht vast.. (echte olifantenpootjes heb ik s'avonds) dus ik hoop dat ik het straks allemaal weer kwijt ben. Bij lisa was ik nl 16 kg aangekomen en er is daar 11 kg van afgegaan... Dus met een beetje geluk gaat er nu alles weer af!
Ik ben giste ravond weer naar turkije gevlogen... Nou je wilt het niet geloven..mijn voeten en enkels lijken net olifanten voeten...Ik kan niet eens op mijn hurken zitten alles staat strak van het vocht..zelfs mijn kont!!! echt erg man pfff kan mijn schoenen niet eens meer aan bah..
tot nu toe 1,6 kilo aangekomen, ik zie er nog niet dik uit op andere plaatsen. Je zou zelfs niet eens zeggen dat ik zwanger was, en al 17 weken. Alleen als je het weet zou je het misshien kunnen denken. ik wacht wel af. het schijnt ook iets erfelijks te zijn. Mijn moeder was van mijn zus, 5 kilo aangekomen, van mij en mijn broertje 7. Terwijl ze zicht lens heeft gegeten aan chocola!
ik ben bij 25 weken gestopt met wegen hahaha!!! 20 kilo schoon aan de haak hahaha!!! en er zullen zeker wel wat kilo's bijkomen al hoewel ik het gevoel heb dat ik 1 liter per minuut uit zweet haha!!! mijn schoonzus is zo mager als een graat en was bij haar zwangerschap 18 kilo aangekomen. Nou je ziet er niets meer van. Mijn collega nog dunner eigenlijk was 24 kilo aangekomen en had een dikke nijlpaard reet hahah(sorry) en nu zo dun als een lat. Het is vocht en vet. En als je borstvoeding geeft moet je een reserve hebben. En door het mooi weer heeft iedereen meer trek in vettigheid toch?? Althans ik wel. Drink wel veel en probeer wel een beetje te bewegen. Niet sporten hoor want zo fanatiek ben ik niet. Ik zie het wel Vind mijzelf mooi verdeeld en zie wel hoe het er na is. P.s. mijn moeder heeft bij mijn broer alleen maar gebakjes gegeten was 17 kilo aangekomen en alles weer kwijt geraakt zonder moeite. Ds zou er niet teveel over nadenken. En geniet lekker van de zwangerschap. Zou zonde zijn als je dalijk weer je oude figuur terug heb heb je spijt dat je je er zo druk om heb gemaakt en je zoveel van je zwangerschap hetb gemist. En dalijk wordt je echt depri en dan wil je niet meer zwanger zijn ... nou dan weet je wel wat ik verder bedoel. succes meid hoop je iets positiever wordt.
Ik ben nu totaal 6,6kg aangekomen. Ben ik wel blij om want mijn vriendinnen zijn destijds veel meer aangekomen, en nu zijn ze druk aan het sporten. En aangezien ik niet zo pro-sport ben, hoop ik dat ik met een beetje mazzel gauw weer op mn oude gewicht zit. Groetjes!
Ik ben nu 6,5 kilo aangekomen. Op zich heel blij mee. Maar kilo's zeggen mij niet zoveel. Ik was een fanatieke spinner voordat ik zwanger werdt en zie dat mijn benen niet meer mooi in shape zijn. Wat kwabberiger :x Ook op heup zit een laagje. Ik doe nu wel wat been oefeningen en wandelen maar is toch niet te vergelijken. Zodra ik kan begin ik direct na de zwangerschap weer met sporten en hoop dan weer te zijn als voor de zwangerschap. Maar maak me er niet druk om, is voor een zeer goed! Doel. gr. cassandra