Vorige zwangerschap 19kg aangekomen, bevallen bij 38w4d. Nu gaat het sinds ik over de helft van de zwangerschap ben weer zo snel. Tot 20 weken is het netjes, daarna een flink stijgende lijn... Ben benieuwd wanneer ik nu ga bevallen en hoeveel ik dan totaal ben aangekomen...
Who cares. Ik ga gewoon niet op de weegschaal, dat gedoe en gestress. Ik ben zwanger, ik word zwaarder. Ik ga bevallen, ik word weer gewoon mezelf. Geen reden om daar tussendoor me druk om te maken.
je hebt helemaal gelijk hoor. Daar komt bij, vriendinnen van mij zijn 30 kilo aangekomen en zijn nu slanker en dunner dan ooit en ik heb vriendinnen bij wie het een sport leek niet veel aan te komen en die er nu 2 jaar later nog zwanger uitzien
Annasskies, je hebt gelijk, alleen ik moet elke keer op de weegschaal bij de vk, had jij dat niet dan? Verder ben ik gewoon nieuwsgierig, dus vandaar mijn topic met poll.
Ik ben nogal stevig dus ik kom hopelijk niet zoveel aan. Ik ben nu 1 kg aangekomen, vorige keer met 35 wkn bevallen en 4 kg zwaarder. Ik probeer nu onder de 10 te blijven Ik eet wel iets extra, maar niet voor 2 man. Helaas is dat extra wel vaak iets van chips of oude kaas of soms zelfs snoep... ik probeer wel 2 a 3 dagen in de week echt me aan mijn normale eetpatroon te houden. natuurlijk moet je genieten, maar ik ben net heel veel kilo afgevallen en kan nu niet meer hardlopen dus ik vind het zelf zonde om al die kilo's weer aan te komen... Maar normaal gesproken zou ik zeggen, geniet van je zwangerschap en maak je niet druk om de kilo's
Eerste + 28 kg (na 3 weken - 29 kg) Tweede + 14 kg (altijd 3 kg blijven hangen) Derde + 17 kg (waarvan de laatste 8 kg in de laatste 3 weken...) Na 2 weken zat ik op -18 kg Maakt dus niet zo veel uit.
Ik heb de 100 kilo zeker aangetikt... Ik begon met 74 kg en ben gestopt met wegen op 98 Week na de bevalling, strakke buik en 76 kilo. Ik hield mega veel vocht vast!
Nee, ik heb gewoon gezegd dat dat voor mij niet hoeft. Geen probleem volgens mijn verloskundigen. Zolang gezond blijft eten en beweegt naar kunnen is er niets om je druk om te maken.
Hier +5.5 op dit moment. Was al wat steviger toen ik net zwanger was, en ons meisje heeft er eerst 5 kilo afgesnoept voordat ik weer aan kwam. Nu hou ik ineens heel veel vocht vast. Die 5 kilo zat er in 3 weken aan, hopelijk is het er ook zo weer af haha!