Hè meiden , Ik voel me dus helemaal niet lekker en weet niet goed wat het nu precies is. Ik heb dus buikpijn. Kan het geen krampen noemen , ook niet echt harde buiken. Eigenlijk is me buik continu een harde bal waardoor zitten gewoon pijn doet. Alsof me boven lichaam te zwaar voor me buik is.... Naja het is een beetje moeilijk uit leggen maar fijn is het zeker niet. Net al onder de douche geweest lekker die straal op me buik gezet , buik werd minder hard om vervolgens weer gewoon hard te worden. Lig nu in bed want op de bank/stoel zitten is gewoon niet fijn. Veder niet echt ziek zeg maat gewoon een rot gevoel. Wel heel moe. Wie herkent dit ?
Nee ik herken het niet maar als ik het zo hoor zou ik voor de zekerheid toch even de vk bellen, je kunt zo de avond wel in gaan maar goede kans dat je rond middernacht onzeker word en alsnog moet bellen en dan voel je je bezwaard. Succes!!!
Dit ken ik ook, gewoon heel futloos.. Ik ben nu 36+1, ook die harde buiken, doen geen pijn maar wel wat gevoelig ofzo.. Mocht je het niet vertrouwen gewoon de VK bellen. Beter een keer te veel als een keer te weinig...